همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

وقتی که...

سلام دوس جونیام

خوبید؟؟؟!

من بد نیستم!! ولی نمیشه گفت خوبم!

واقعا شرمنده که نمیام پیشتون!! ولی دمتون گرم که شماها میایید!!!

بعضی وقتا تو اوج خستگی وقتی نظراتونو میبینم کلی بهم کیف میده!!!

هروقت میام وبلاگم یاد خاطره های خوب میفتم!!! یاد خنده ها!!!

وقتی که نظرای شماهم باشه دیگه کلا میرم تو یه دنیایی که دلم نمیخواد با هیچی عوضش کنم!!

الان وبلاگ خودم و بعدشم وبلاگ سارا گلیو باز کردم! وقتی آهنگاشونو شنیدم یه حال عجیبی اومد سراغم!!!

همه ی لحظه های خوشمون تومد جلوی چشمام!!

ینی میشه دوباره تکرار بشن؟؟؟!

امتحان میانترمام شروع شدن!!! کلا مدرسه امسال سختگیریاشو بیشتر کرده واسه همین همه چی فشرده تر شده!!!

امیدوارم این سختگیریاشون نتیجه هم بده!! اگه نده خیلی زور داره که هم این سه سالی که توش بودیم رو از دست بدیم و هم اینکه بعد ازین هیچی نشیم!!!

لپتاپم گرفتم!!! خخخخخخخ وقتی لپتاپامونو میبریم مدرسه انگار کلاسامون ازین کافی نتای تو سریال کره ایاس که توش دارن اطلاعات رد و بدل میکنن!!! ینی یه فلش که باخودت میبری تا آخر روز دست همه میچرخه و تا آخر پر میشه!!!

جدیدنم که کار عملیارو تو مدرسه همراه با هندزفری انجام میدم!!!(فک کنم اینقدر این کارو بکنم تا مدرسه بفهمه بیاد اوقات تلخی برام درست کنه که دیگه نیارم!!!)

حجم کارا خیلی بیشتر شده!!!

از 24 ساعت شبانه روز فقط 4 ساعت میخوابم!!! تازه بعضی شبا کمتر!!! پنجشنبه ها هم که کلاس کنکور!!!

ولی من هنوزم پای حرفم هستم: این نیز بگذرد!!!!

همینجوری بامعرفت بمونید پیشم بیایید!! منم قول میدم که بعد کنکور بیام پیشتون البته این وسط اگه وقت کنم زودتر میام!!

خخخخ هنوز باورم نمیشه امسال پشت کنکوریم!!! هیچ برنامه ریزیی نکردم! هیچی نخوندم!!! فقط درگیر کارعملیام!

چقدر امروز حرفیدم!!

دیگه برم! فعلا خدافظ