همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

تبریک...

سلام دوست جونیام 

عید باستانی نوروز رو به همتون تبریک میگم 

ایشالا همتون خوش باشید 

راستی امروز تولد یکسالکی بیز بیز هم هست(اگه یادتون باشه مامانم پارسال بهم عیدی داده بودش!

بای بای

عنوانی به ذهنم نرسید!!!!

سلام دوستای گلم 

خوبید؟! 

باغ وحش رفتم خیلی خوش گذشت!!!! 

راستی از اونجا آبنبات ترش خریدم۷۵۰ تومان!!!!! 

آخه مملکته ما داریم؟!  

ما توی فروردین میخواییم بریم با مدرسه مشهد، خیلی ذوق دارم 

راستی عید نوروز پیشاپیش مبارک!!!!! 

 ۲۹ اسفند عروسیه دختر خاله ی گلم نازنین جونه!!!!!! 

راستی جدیدا خیلی دلم میگیره نمیدونم چرا؟!   

یه شعر کوتاه و قشنگ که نمیدونم از کیه ولی خیلی دوستش دارم: 

سینه را درد دیر پیوندیست 

راز دیرین نگفته ام چندیست 

بغضی از دیر در گلو دارم 

گفتن رازی آرزو دارم 

های آزادی ای دروغ بزرگ!!!! 

خیلی دوستون دارم

بای بای 

راستی شماها چه رنگی رو دوست دارید؟!