همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

آخرین پست سال 92

سلام دوست جونیام

حالتون خوبه؟!

من که خوبم فقط دلم واسه دوستام تنگ شده!!!

دیروز بهترین روزی بود که توی مدرسه ام گذروندم ولی خب سارا نبود آخه تارای صوتیش آسیب دیده!!!(به جاش ما هم هرجا که بودیم جاشو خالی میکردیم!)

دیروز کلاس تکونی کردیم وسط کلاس بازی کردیم توی حیاط شلوغ کردیم و خلاصه همش لبخند روی لبامون بود!(خداجون به خاطر این روز فوق العاده خوب ممنونم!)

وقتی که فک میکنم میبینم تک تک همکلاسیامو دوس دارم!!!!

راستی مدرسمون میخواد رشته ی انیمیشن بیاره ولی من که همون گرافیکو ترجیح میدم برم اما اگه یه وقتی گرافیک جور نشه میرم انیمیشن!!!

خدا رو شکر سال دیگه اکثر بچه های کلاسمون میان گرافیک!!!

با اینکه دلم واسه دوستام تنگ شده ولی دلم نمیخواد این تعطیلات تموم بشه چون امتحان میان ترمام میخواد شروع بشه و امتحانای ترمم زودتر شروع میشه به خاطر جام جهانی(آخه یکی نیست بیاد بگه مگه ما میخواییم بریم مسابقاتو ببینیم که میخوان زود تعطیلمون کنن؟!)

تازه عین بچه ابتداییا بهمون پیک نروزی دادن ماشالا یه قطر گنده ایم داره...!

وای فک کنم دوباره غرغرام شروع شد خخخخخخ

این عکس عروسکی که میبینید گذاشتم اسمش ننه نخودیه! بچه های حسابداریمون اینا رو درست کردن و دادن بهمون و گفتن که قدیما پدر و مادرایی که وضع مالی خیلی خوبی نداشتن درست میکردن و میدادن به بچه هاشون و بعدش میذاشتنش روی سبزه شون!!!!!



خلاصه که تفلد عید شما پیشاپیش مبارک!!!!

برای تک تک آدمایی که دوسشون دارم و دوست دارم خوشبختیشونو ببینم و حتی کسایی که بهم بد کردن یا یه روزی دلمو شکسته بودن میخوام که این سال نویی که میاد براشون پر از شادی و موفقیت باشه...!

همتونو دوس دارم!

فعلا بای بای

دانلود و آکورد و متن آهنگ چه سخته از شاهین آرین

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:4/4


Ab                            Cm
یه دلِ درمونده دارم ، یه دفترِ خونده دارم

G                             Bb
غصه داره در میزنه ، مهمونِ ناخونده دارم

Ab                                Cm
دلی که بینِ این همه ، بازم تنها و بی کسه

Cm                             G                       Bb
مسافری که تا ابد ، به مقصدش نمیرسه ....

G            Fdim    Fm                         Ab                          Cm
چه سخته گم بشی و ندونــی بیراهه ی نرفتــه مسیرِ پیشِ روتــه

G            Fdim       Fm                      Ab                          Cm
چه سختــه دلهره ی همیشـه باورِ اینکه شایـد تقدیرِ تو سقوطـه

2 (Cm - G - Bb - Ab - Cm)

Bb7                                                        Cm
کاشکی یکی بود بهم میگفت کاشکی میشد میفهمیدم

G                                Ab
کجای قصه گم شدم چی شد به اینجا رسیدم

Ab                                      Cm
کاشکی یکی بود میشنیــد حرفایی که تو قلبمــه

G              Abdim                            Fm
من صورتم ســرخه ولی تو دلِ من پر از غمــه

چه سخته....

هیچ وقت...

هیچ وقت باطن زندگی خودت رو با ظاهر زندگی دیگران مقایسه نکن...!


برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

دانلود و آکورد و متن آهنگ پرواز از گروه آریان

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:6/8 شاد شرقی


Am....G..............F........................G............................Em.........................Am

گفتی میخوام رو ابرا همدم ستاره باشم        تو تک سواره عاشق من پریه قصه هاشم


Am...G............F........................G................................Em....................Am

گفتم بجای شعرو قصه های بچه گونه            با هم بیا بسازیم زندگی رو عاشقونه


Am..G.........F...........G............................Em.........................Am

ما دوبال پرواز مرغ عشقیم                           پر میگیریم تا اوج آسمونا


Am..G.........F...........G............................Em.........................Am

جای حسرت تو فلب ما دوتا نیست               نمیمونیم با غصه تک و تنها


Am.........G............F.........Em............Em...........................G.............F

دو کبوتر وقتی که دل به هم میبازن              عاشقونه با هم میسازن آشیونه


Am............G..........F.........G...........................................Em.........Am

بیا ما هم مثل کبوترا بسازیم                      زندگی رو ساده و پاک و بی بهونه

یه دعا از ته دل...

سلام دوستای گلم

خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم!!!

برنامه ام بهم ریخته اصلا به هیچ کاری نمیرسم...!

امروز میخوام یه دعا واسه کسایی که دوسشون دارم،کسایی که دوسشون ندارم،کسایی که میشناسمشون،کسایی که نمیشناسمشون و حتی خودم بکنم:

خدایا هیچ وقت بنده هات به جایی نرسن که اطرافیانشون از دیدن غصه ها و گریه هاشون خوشحال بشن و بخندن...!

و یه دعای دیگه:

خداجونم یا وجدانو به هیچ کدوم از بنده هات نده با به همشون بده...!


برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


فعلا خداحافظ

ازین به بعد سعی میکنم بیشتر بیام!(البته میدونم واسه کسی مهم نیست!)

دانلود و متن آهنگ لبخند مصنوعی محمدرضا هدایتی

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود


متن:


از این، فکرای آشفته


از این، حالی که من دارم


از این ، لبخند مصنوعی


که میسوزونه ، بیزارم!


از اینکه، لِه بشم هر روز


با این ،حرفای تکراری


از این که، از تو میپرسم


هنوزم ،دوستم داری؟!


از این، مردی که میخنده


ولی از گریه لبریزِ


از این ،روزای تکراری


که هر دم عصرِ پاییزه


دلم میخواد که برگردم


به قبل از ، بودن با تو


یا روزی رو ببینم که


تو پس میگیری ،حرفاتو!