همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

روند نزولی

انگار دوباره افتادم تو روند نزولی!
نمیدونم بگم امان از اردیبهشت یا وزنه‌های سنگینی که گاهی بلند میکنم و از پسشون برنمیام؟
مشخصا تعادل بهم خورده که اینجوری شدم! :')
اه چرا بیشتر تو روزای بد میام سوسک سیاه؟

پنچر

الان که دارم مینویسم، تو اسنپم و بنده خدا پنچر کرده :/

درست مثل خودم که خیلی پنچرم...

حال گوهی پریود و درد بی سابقه!

بیکار و بعضا سردرگم!

میدونم که حال گوهم فقط و فقط از خستگی درد پریود و سختی‌های روحی و جسمی دیر اومدنشه...انگار یه دور زایمان کردم :/

۵-۶ روزه که دوتا پیشی باهام توی طبقه بالا زندگی میکنن! بالاخره این تجربه پیش اومد، خیلی نایس و خوش انرژی هستن :))

چند روز دیگه هم ۲۵ ساله میشم و میرم برای پر کردن ۲۶

چقدم اینجا کم پیدا شدم!

خب خب ماشین درست شد...برم خونه یه دل سیر پیشیامو بغل کنم