همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

توافقات...

سلام دوس جونیا

خوبید؟!

من خوبم تقریبا!!!!!!!!!!!

خیلی خوب تر شدم وقتی شنیدم که توافقات هسته ای انجام شده!

ببینیم ازین به بعد چی میخواد بشه؟! :)

امروز واسه همین اومدم!

امشب ساعت 10 تو خیابونا جشنه!!

ما هم میریم!

هفته ی دیگه دارم میرم زنجان! واسه جشنواره هنرهای تجسمی!!

برام دعا کنید رقیبای سرسختی دارم!!! یه کوچولو نگرانم...

فعلا بای بای!!

:))

سلام دوس جونیام

خووید؟!

من که تعطیل شدم و یه ذره دارم استراحت میکنم البته با مشقای تابستونی و ماه رمضون! :/

ولی بازم خوبه...!

دیگه باید کنار اومد! یه سال بیشتر نمونده!

میشه دو مدل بهش بهش نگاه کرد:

همش یه سال مونده!

یه ساااااااااااال دیگه مونده!

دارم سعی میکنم مثه اون مدل اول بهش نگاه کنم!

معدلم 19.41 شد!!! طبق معمولم انضباطمو کم کردن!! بهم 19 دادن!!!

یه سری از معلما هم که بی انصافی کردن و نمره های عجیب غریب دادن! اعتراض زدم ولی بعید میدونم هیچ کاری کنن!!

ولی با وجود درسای تخصصی خیلی توقع کمتری از خودم داشتم!

بابای دوستم چند روز پیش فوت کرد! خیلی حالم گرفته شد اصن هنوزم باورم نمیشه!!!

خدا به سر هیچکی نیاره واقعا سخته...!

از 24 مرداد باید برم مدرسه! :(

فعلا همین!

خدافظ

دانلود و متن آهنگ مردی که لب نداشت (حسین قلی) از گروه بمرانی


لینک دانلود


آکورد و متن:

ریتم:6/8

A            F
 آی خنده خنده خنده

Dm
رسیدی به عرضِ بنده

F
دشت و هامونو دیدی

Dm               A
زمین و زمونو دیدی

A            F
انارِ گلگون میخندید

                  Dm   
پِسه ی خندون میخندید

A                 F
خنده زدن لب نمیخواد

               Dm   
داریه و دمبک نمیخواد

Dm                A
یه دل میخواد که شاد باشه

Dm          A
از بند غم آزاد باشه

F
یه بر عروسِ غصه رو

A
به تهنایی دوماد باشه

Dm
هی هی هییییی

F
(حسین قلی

                A
خنده ی لب خاک و گله

                Dm
خنده ی اصلی به دله)4

F-A-Dm} 2}

                A
(خنده ی لب خاک و گله

                Dm
خنده ی اصلی به دله)2

F
(حسین قلی

                A
خنده ی لب خاک و گله

                Dm
خنده ی اصلی به دله)3

F
حسین قلی