همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

نمیشه...

گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود...!

این حس و حال خفگی، کی تموم میشه؟!

.

دانشگاه قبول شدم...همونی که میخواستم!

"سوره"

هرچند که انقد توی حال و احوال خاکستری ای هستم که نشد درست و حسابی بهش ذوق کنم...

از اورینت اومدیم بیرون...

و همچنان کشمکشای عاطفی دست از سرم برنداشتن!!!!

کاش ازونایی بودم که همه چیو دایورت میکنن و عین خیالشونم نیست...

این چند وقته یه بار وزنم اومد روی 50 کیلو!!!! :|

سال 97 تا اینجاش شورشو در آورده...فقط امیدوارم پاییز و زمستونش خوب باشه!!!

چرا دروغ تنها انگیزه ای که الان دارم، اومدن پاییزه...از بهار و تابستون متنفرم!!!!!

ینی میشه دوباره حالم خوب شه؟! خیلیییی خوب؟!

......

حس میکنم با وجود اتفاقای این روزای زندگیم، تا چند وقت دیگه باید عقده ای بشم...!