همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

مغزم داره متلاشی میشه!!!!!!!

سلام دوستای گلم

خسته شدم همش باید درس بخونم 

اصلا زندگی کردن از یادم داره میره 

آخه درسته !!!

یکم باید معلمامون انصاف داشته باشن دیگه!!!!! زندگی واسه ی همه ی بچه ها شده جهنم

البته بعضی از معلمامون اینکارو کردن بعضی هاشون اتفاقا خیلی خوبن

ای کاش یا بچه بچه میموندیم یا سریع بدون این دغدغه ها بزرگ میشدیم

حالا بیخیال

ولی خداییش مغزم داره متلاشی میشه اما مریم خانوم این تازه اول راهه بذار بری دبیرستان

یه جمله از چارلی چاپلین گذاشتم البته از وب پروفسور جونم کش رفتم ولی خیلی قشنگه

وقتی زندگی 100 دلیل برای گریه کردن به تو نشون میده تو 1000 دلیل برایخندیدن به اون نشون بده 

بای بای 

وای از دست درس!!!!!

سلام دوستای گلم

حالتون خوبه؟!

توی این چند روزه خیلی درس داشتم به خاطر همینم نتونستم بیام پیشتون

ولی الان یه نفس راحت کشیدم چون یه کم سرم خلوت شده

امیدوارم از جک هایی که براتون گذاشتم خوشتون بیاد خودم که خیلی خوشم میاد ازشون

خیلی دوستون دارم

بای بای

راستی آهنگ وبم چطوره؟!


آآآآآآ آآآآآ آآآآآآآآ آآآآآآآآآآ

                              دکتر شریعتی جلوی پنکه

خداوندا 

خوبان را شوهر دادی

 بدان را دوست پسر

نکند ما بهر تماشای جهان آمده ایم

                             خواهر ترشیده ی دکتر شریعتی


سلطان بقا جنتی

                             خالکوبی روی بازوی دکتر شریعتی

صحنه

اگر درصحنه نیستی 

هر کجا که میخواهی باش

چه به شراب نشسته باشی

و چه به نماز ایستاده باشی

هردو یکی است!!!

                                                       دکتر علی شریعتی جونم 

غرغرهای من!!!!!!

سلام دوستای گلم

اعصابم یکم خورده

آخه نمیدونید که چی شده...

مدرسه بچه هایی که میرن نماز جماعتو میخواد ببره اردو حالا کجا؟!

میخواستن ببرن رزمایش به مناسبت دفاع مقدس رو ببینیم!!!!!!!(آخه اردو از این بهتر نبود)

ولی بازم بد نبود از درس بهتر بود

حالا من مامانم دستشو به خاطر چسبندگی اعصاب عمل کرده و بابامم خجالت میکشه بیاد رضایت بده

مامانمو راضی کردم امروز بیاد اومده مدرسه

بعد ناظممون میگه ظرفیت پرشده میگم مگه اسمم توی لیست نیست

میگه آره ولی دیگه بجات جایگزین کردیم(با خودم گفتم آخه بچه هایی که نمیان نمازو جایگزین کردید)

دیگه مجبور شدم نرم چندتا از دوستامم به خاطر من نمیرن

ولی من همه ی اینا رو تقصیر بابام میدونم چون دلیلش منطقی نبود

بازم دم آبجیم گرم که گفت من بیام ولی اونم نمیشد

حتی خاله ام هم اومد

ولی خداروشکر فردا هنر داریم وکلی میخوایم بخندیم

ولی ریاضی و علوم هم داریم

اصلا دیگه اعصابم خورد نیست چون حرفامو زدمو خودمو خالی کردم

خیلی خیلی دوستون دارم

بای بای

زندگی!!!

زندگی آنچه زیسته ایم نیست،

بلکه آن چیزیست که به خاطر میاوریم تا روایتش کنیم! 

                                                                     گابریل گارسیا مارکز

پنج چیز!!!!!!

پنج چیز را پیش از پنج چیز غنیمت شمار:

جوانی ات را پیش از فرا رسیدن پیری

تندرستی ات را پیش از بیماری

بی نیازی ات را پیش از نیازمندی

آسایش ات را پیش از گرفتاری

و زندگی ات را پیش از مرگ

                                                                        حضرت محمد(ص) 

                    

رضایت نامه!!!!!!!!!!!

سلام دوستای خوشگلم

وقتی رفتم مدرسه دوستام خیلی تحویلم گرفتن!!!!!!!!!!خیلی خیلی بهم خوش گذشت

با خودم گفتم شاید من یه کم خودخواهی کردم و توقع داشتم اونا به فکرم باشن

بالاخره اوناهم زندگی و مشکلات خودشونو دارن

پس نتیجه میگیریم که من یه کم توقعم زیاد بوده نمیشه که همه در خدمت من باشن

در هرصورت همینه که هست...

مریم خانم تو باید با جامعه و اطرافت کنار بیای نه جامعه و اطرافت با تو

البته اینم بگم من با دوستام توی تابستون کلاس تابستونی رفتم و میدیدمشون فقط بعد ماه رمضان تقریبا ندیدمشون

پس با این که میدونم اونا نمیان وبلاگم رو ببینن ولی به خاطر قضاوتی که دربارشون کردم عذر خواهی میکنم

دیگه ناراحت ودپرس نیستم

دوستای گلم خیلی خیلی دوستون دارم چون هیچ وقت نمیذارین من تنهایی رو حس کنم و ناراحت باشم و حرفی توی دلم بمونه

خداحافظ خیلی همتون گلید

راستی مریم خانوم مبصر کلاس شده!!! موندم آدم قحطی بود که ناظممون منو انتخاب کرد شاید من خیلی آرومم و خودم نمیدونم!!!!