همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

خوشحال نامه

سلام دوستای خشگلم

یه خبر خیلی خوش دارم  

مثل اینکه دعاهایی که کردید کارخودشو کرد

شاگرد ممتاز شدم ولی با معدل ترم قبلم جمع کردن شدم ((19/96))  

ولی خوب عیبی نداره مهم اینه که میدونم درس خوندم

 رفتم پیش خالم اینا پسرخالم میگه دخترخاله تو باید تک میاوردی(مثل داداشی بهزاد که ترم قبلی اینو بهم گفت)

 خیلی خوشحالم

 راستی یه خاطره:

 دوستم همیشه سر کلاس دینی پایه تخته مینوشت:

در جوانی درس خواندن مشکل است                             علتش هم دختران خشگل است

یه بار معلم دینی مون گفت این مشکل اون طرفیاست شما چیکار دارید ؟ 

دوستم گفت خانم میخوام مشکل جامعه روبیان کنم

البته دوست من به منظور جلا دادن ادبیات ایران این شعرو سرکلاسای دیگه هم مینوشت

دوستتون دارم  

بای بای

راحت نامه

سلام به تک تک دوستای گلم!!!!!!

بالاخره چهارشنبه آخرین امتحانمودادم!!!!!!!!!

دیگه الآن میتونم یه نفس راحت بکشم و همش بیام پیشتون!!!!!!!!!!!!

خیلی خیلی خوشحالم

چهارشنبه ی هفته ی بعد یعنی(31 خرداد)کارنامه مو میگیرم!!!!!!!!!!!!!!

برام دعا کنید

دیگه هفته ی بعد با خیال راحت میرم عقد کنون دختر عمه ام

به شما هم تبریک میگم اگه امتحانتون تموم شده اگرم تموم نشده دعا میکنم خوب بدید 

خیلی خیلی دوستتون دارم 

فعلا خدانگهدار همتون

تولد تولد۲

سلام دوستای گلم

ولادت امام علی (ع) رو به همگیتون تبریک میگم

راستی چقدر تولد توی آین چند وقت داشتیم :

تولد حضرت فاطمه -تولد خودم- تولد دوست گلم سارا-تولد داداشی بهزاد-تولد وبلاگ پیراشکی جون...

راستی داداش بهزاد تولدت مبارک

راستی امیدوارم آز آهنگ و تم وبلاگم خوشتون اومده باشه!!!

راستی امید وارم تعطیلات بهتون خوش گذشته باشه!!

حالا همه باهم یه تولد تولد بخونیم تا دلمون شاد بشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فعلا بای بای

خبر خوش

سلام دوستای گلم!

امتحانا هم حالشون خوبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یه خبر توپ دارم براتون:

وقتی که رفتیم امتحان دینی بدیم قبلش اعلام کردن هرکی میخواد بیاد برایکلاس های خبرنگاریوعکاسی ثبت نام کنه

بعدشم قرعه کشی میکنن دو نفرو انتخاب میکنن منودوستام هم الکی رفتیم ثبت نام کردیم

 وقتی امتحان دادم اومدم پایین معلم پرورشیم صدام زد گفت که من انتخاب شدم

همین دیگه خبر جدیدی ندارم

فعلا بای بای