همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

حال خوب...

گاهی اوقات شرایط خیلی حال خوبی برای آدم مهیا میکنه...!

آدما!!!!

اتفاقا!!!

هر چیزی که دور و برمونه...

این خوشحالی  و حال خوب رو دیوانه وار دوست دارم! ^_^

.

.

چند روزی بود حس میکردم خیلی آدم نفهمی شدم...خدایا منو میبخشی؟!

خواهش میکنم خل بازیای منو جدی نگیر...اصن به حرفام گوش نده! T_ T

قدم بعدیم برای تغییر کردن، توجه نکردن به ویژگیای بد دیگرانه! :)

تن ماهیای خاله لیلا...^_^

امروز یاد یکی از خاطرات بچگیم افتادم...خاطره ای بس شیرین و به یاد موندنی!!!

ینی اینقدر به یاد موندنیه که چند وقت یه بار یکی از اقوام تو روم میزندش!!! :/

یه روزی سر سفره ی خاله لیلا داشتیم سبزی پلو با تن ماهی میخوردیم که من این جمله رو گفتم:

"خاله لیلا همیشه تن ماهیاش خیلی خوشمزه میشه!!!"

فکر کنم نیازی به توضیح عمق فاجعه نباشه...در هر حال من یه توضیحی میدم: تن ماهی ساخته ی دست کارخونه های تن ماهی سازیه و نه خاله لیلا!!!!!! :D

امروز برای اولین بار برداشت جالبی از این خاطره کردم اونم اینکه ما آدما هر چی بزرگتر میشیم ایرادگیرتر و افاده ای تر میشیم!!!!

هرچند که من هنوزم تن ماهی میخورم و دوست دارم ولی آدمایی هستن که توی بچگیشون چارچنگولی تن ماهی رو میخوردن و الان میگن وای وای حتی وقتی که بوش به مشامم میخوره حالم بد میشه! -_-

ای کاش اون سادگی و بی شیله پیله بودن بچگیامون همیشه باهامون میموندن!!

مگه چیه؟! هرکسی یه علایقی داره...چرا باید به خاطر اینکه نسبتا چیزای ساده ای هستن، از ابراز کردنشون خجالت بکشیم؟!

.

.

دوباره داریم به دوران تلخ آخر ترم نزدیک میشیم...امتحانای میانترم و تحویل کارا!!!!! خدایا خودت رحم کن...من خسته ام! ^_^

با اینکه ماه اردیبهشت خیلی خوبه و آدمای دلنشینی توش متولد شدن(کی گفته من اردیبهشتیم؟!) ولی اون جون کندنی که با خودش میاره واقعا سخته...!

الان واقعا نمیدونم باید با خوشحالی منتظر شروع اردیبهشت باشم یا دعا کنم نیاد؟! ¤_¤

زامبی...!

از دیشبه که دارم خواب زامبی میبینم...

خیلی خیلی از زامبیا میترسم از دیشب تا حالا از خوابم میپریدم ولی دوباره که میخوابیدم خوابشونو میدیدم!

آخه چرا؟! لامصب عین فیلمی بود که وقتی بیدار میشم نگه داشته میشه و دوباره که میخوابم پلی میشه!!!!!!!!!!!!!!

خدا نصیب کسی نکنه.... ¤_¤

باز خوبه قبل ازینکه خودم زامبی بشم کلا قید خوابیدنو زدم! :/

.

.

اولین پست سال نوئه!

سال نو مبارک! ^_^