همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

دوباره شروع میشه...

سلام دوس جونیا

خوبید؟!

من که از دیروز تا حالا حالم گرفته س!

هنوز کلی کار دارم و تا سه چهار روز دیگه مدرسه شروع میشه! یه ذره هم دستم به کار انجام دادن نمیره! شده توی خونه زل بزنم به دیوار ولی نشینم کار انجام بدم!

این معلمای بی معرفت یکسره میان توی تلگرام کار جدید بهمون میدن و میرن!!!

بی معرفتا اصن با خودشون فک نمیکنن امسال که کنکور داریم بذارن حداقل چند روز استراحت کنیم!

........................................................................

امروز میخوام در مورد دو چیز حرف بزنم که خودم عاشقشونم!

یکی دنیای خیال و یکی هنسفری!

از وقتی که با اینا بیشتر ارتباط برقرار کردم اصن احساس تنهایی نمیکنم!

شاید خیلی وقتا هم دلم خواسته تنها باشم!!

اصن کمتر غصه میخورمو بیخیال ترم!

دنیای خیال و هنسفری ممنون که هستید! :)))))

.....................................................................

مدرسه ها که شروع بشه ممکنه ازینم که الان میام کمتر بیام!!!

اه این یه سالم بگذره بره...!

ببخشید هروقت میام اینجا غر میزنما!!!!!

فعلا خدافظ