همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

بی حسی...

سلام دوس جونیا

خوبید؟! چه خبر؟!

خب من بالاخره رکورد زدم توی اینجا نبودن...!

دلم نمیخواست اینقدر دیر بیام اینجا ولی بعضی وقتا به درجه ای میرسم که دیگه جون ندارم حرف بزنم!!!

تقریبا یه ماه دیگه تعطیل میشم!!!

همچنان هیچی درس برای کنکور نخوندم...این است بی انگیزگی!!!!

برای المپیاد تا مرحله ی استانی رفتم! تقریبا میشه گفت هیچی براش نخونده بودم!

خیلی دلتنگ اینجا و آدماشم...حس میکنم اینجا هرکسی خود واقعیشه!

کسایی که بی هیچ توقعی سراغ میگیرن...!

مرسی که هستین...!

من یه جورایی با این وبلاگ و آدماش بزرگ شدم و خیلی چیزا یاد گرفتم!

از 12 سالگی تا الان!

چند روز دیگه 17 سالم رو پر میکنم!!!

خیلی بزرگ شدم....نمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت!

خدایا 21 مرداد همینه که هست 5 ساله میشه...یه روز قبل از کنکور...کی فکرشو میکرد؟!

خیلی زود گذشت...نمیدونم خوش گذشت یا بد!

یکی از آرزوهام اینه که هیچوقت اینجا تعطیل نشه!!!

آهنگ قهرمان سینا حجازی عالیه...حتما گوش بدید!  توی پست قبلیم گذاشتمش!

نظرات 8 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:40 http://anahno.blogsky.com

!!!!!
حسابی غافلگیر شدم!
دیشب به یادت بودم.تو دلم گفتم آفرین به مریم ماشالا داره حسابی میخونه...
و الان این خواهر کوچولو اومده میگه "بزرگ شدم و درسم هیچی نخوندم "
.
جاده ی موفقیت خیلی خلوته، خوش نمیگذره، ولی پایان خوشی داره.

بهت تبریک میگم تا مرحله استانی پیش رفتی یعنی یه استان زیر دستتن :دی

واییییییی داداشی
الان کلی ذوق کردم دیدم زود اومدی اینجا!!!!!
واقعا در مورد درس خوندن نمیدونم چرا اینجوری شدم...همش مثه اینه که میخوام از شنبه شروع کنم بخونم!
راست میگی پایان خوشی داره!!! نباید تنبلی کنم!

zahra سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 14:15 http://god080.blogfa.com

لااااااااایک

یاسمین پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 15:33

مریم خوبه که تو وبلاگتو نگه داشتی
من که...
راستی یه خواهش دارم
می شه آدرس فیس بوکتو بدی؟
اسمت چیه؟ چجوری پیدات کنم؟

به به دوست قدیمی!
خوبی؟! چه خبر؟!
فیسبوکم دیگه نمیرم...حدودا یک ساله که تعطیله!

مترسنج پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 21:09 http://dar300metri.blogsky.com/

راستی! از یکی از تصاویرت استفاده کردم با اجازه!

خواهش میکنم!

هیلدا شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 13:41 http://successgirl7.blogfa.com

سلام مریمیییی
وااای چه جالبه ها واقعا میگی از12سالگی با این وب و ادماش بزرگ شدم
چنگده جمله ات خاص بووود
کنکور فنی توی مرداده؟؟؟؟

سلام عزیزم
واقعا همینجوری بوده!

فاطمه سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 18:01 http://life-me.blogsky.com/

سلام عزیزم، خوبی؟ خیلی دلم هواتو کرده عزیزم.
هنوز فرصت داری برای خوندن، انگیزت و از دست نده عزیزم.

اینجا رو هم حق نداری تعطیلش کنی هیچ وقت! گفته باشم هااااا

سلام فاطمه جونم
خوبم تو خوبی عزیزم؟!
خیلی خوبی که به یادمی!

یاسمین پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 20:15

بعد من چطوری باهات حرف بزنم؟!!

تلگرام یا اینستا نداری؟!

yasmeen یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:46

felan ke horoofe farsi nadaram

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد