همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

وای وای

سلام دوس جونیا

خوبید؟!

از صبح که پا شدم دارم به حسی که هفته ی دیگه تو همین روز دارم فکر میکنم!!!

نمیتونم هیچ حدسی در موردش بزنم!!!

خب حسیه که تا حالا تو زندگیم نداشتمش!!

هم ذوق دارم و هم اینکه نگرانم که اون چیزی که فکر میکنم نباشه!

میخوام یه رژیم سه روزه بگیرم!!!

آبجیم مخالفه و میگه بذارم برای بعد کنکور!!!

امروزم یه ذره سر پافشاریم سر این قضیه دعوام کرد!

ولی من میدونم که اذیت نمیشم!!

خلاصه که ناراحتش کردم...ولی نمیخواستم اینجوری شه!

خدایا این یه هفته هم زودتر به خیر و خوشی بگذره!!!

واییییی پنجشنبه ی هفته ی دیگه همینه که هست پنج ساله میشه!!!!

حتما میام و پست میذارم!

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 17:55 http://anahno.blogsky.com

سلام
مگه کنکور ندادین؟!!
اوووو 5 سال ! چه زود گذشت

سلام داداشی
نه کنکور فنی همیشه دیرتر از کنکورای دیگس!!
آره انگار همین دیروز بود که کودکی بیش نبودم!

بهزاد شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 21:07 http://anahno.blogsky.com

امیدوارم رتبه خیلی عالی بیاری

وایییییی مرسی داداشی...خدا از دهنت بشنوه!

mamazi سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 22:55

واقعا ارزوم اینه موفق بشی مریم گلی ،تولده وبتم مبارک پیشاپییییش

وایییییی ممنونم گلم!
بازم مرسی!

هیلدا چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:54

منم با ابجیت موافقم

آره آخرشم به حرفش گوش دادم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد