همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

رفت...

دایی جان فوت کرد...!

عجیبه...وقتایی که هیچکی امید نداره من امیدوارم و وقتی که همه امیدوارن، من یه کوچولو ناامیدم!

واقعا توی ذهنم یکسره فکر میکردم که تا چند روز دیگه به هوش میاد و میریم عیادتش!

خلاصه که از دانشگاه اومدن دنبالم که بریم خونشون و دیگه حتی صاحب عزاها هم آروم شده بودن و من اون وسط ول کن نبودم! :/

دلم خیلی براش تنگ میشه! :(

توی همین شبی که رفتم خونشون خواهر زن دایی اومد که سوره ی انعامو بخونه و یه سری از آیه ها رو معنی میکرد و یکسره همه چیو به ماتیک ربط میداد!!! :/

آدمایی که سعی دارن دیگرانو از خدا و دین و اون دنیا بترسونن رو درک نمیکنم...به نظرم اینکار اشتباهه!

بهتره که ما آدما با شناخت به دین برسیم نه با ترس!

............................................................................

برای کمپین حمایت از آب یه لوگو طراحی کردم و برای مسابقه فرستادمش...امیدوارم برنده بشه! :)

بالاخره داره خونه تکونیمونم تموم میشه...باورم نمیشه! ^_^

نظرات 6 + ارسال نظر
mhshdshk جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 19:00 http://mhshdshk.blogfa.com

خیلی خیلی متاسفم و فوتشون رو تسلیت میگم

و اینکه منم با نظرت موافقم ترس از خدا معنی نداره...

راستی اگه میشه اون لگویی که گفتی رو آپ کن ممنون

ممنونم عزیزم! :)
راستش چند وقتیه که با گوشیم پست میذارم و با گوشی نمیشه عکس آپلود کرد!
اگه خواستی توی دایرکتت برات میفرستم!

بهـــــار جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 20:14 http://angel92.tk

روزتون پر از رنگهاى قشنگ پر از خبرهاى خوب سرشار از انرژى مثبت یه عالمه لبخند خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین
78168

هاتف شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 17:39 http://hatefblog.in

بهتون تسلیت می گم غم آخرتون باشه
با اون قسمت آدم باید خدا رو بشناسه نه اینکه ازش بترسه
و اینکه امیدوارم برنده بشید برای لوگو

خیلییییی ممنونم!

پروفسور جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 23:30 http://otagham.blogsky.com/

خدا بیامرزدشون
تسلیت میگم

ممنونم عزیزم!

شین شین چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 01:44

-تسلیت :(((((((((( امیدوارم روحش شاد باشه :)

برای کمپین حمایت از آب یه لوگو طراحی کردم و برای مسابقه فرستادمش...امیدوارم برنده بشه! :)

- برنده شدی ؟؟؟؟ :)

برنده شدم ولی اتفاق خاصی نیفتاد!!!! :/

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 21:33

برنده شدم ولی اتفاق خاصی نیفتاد!!!! :/



-برنده شدن خودش یه اتفاقِ خاصه دیگه
ولی شاید واسه شما عادیه

متاسفانه یه زمانی توقعم از هرچیزی خیلی زیاد بود! :/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد