همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

خوب خوب خوب!

خیلی همه چیز خوب شده...فکر کنم الان تقریبا دو هفتس که همه چیز خوبه! :))))

همه چیز مثل قبله ها ولی انگار نگاه من بهشون عوض شده!

به کنترل اعصاب دست پیدا کردم...نمیدونم موقتیه یا دائمی ولی فعلا حالم باهاش خوبه! :)))

کارامو قاب کردم...ینی مامان و بابام گفتن ببریم قابشون کنیم! ^__^

گویا اون مشکل اختلاف نظر سر کارام از بین رفته!(البته من خیلی از کارامو دیگه نشونشون نمیدم! شاید اون اختلاف هنوزم باشه ولی این راهی که من پیش گرفتم باعث شده حرفی پیش نیاد!)

.

.

چند وقته کمتر آنلاین میشم...خیلی بهتره!!!

کارایی میکنم که واقعا آرامش دارن! :))

این آرامش و حال خوب یهویی مشکوک نیست؟! :دی

توهم توطئه گرفتم...خدایا قراره چیزی بشه؟!

.

.

یه سریال جدید تموم کردم...پر از درسای خوب!!!

در کل سه تا سریال بودن که سال 1988،1994 و 1997 توی کره رو نشون میدادن...

خونواده، کار، عشق، تحصیل، جامعه و... رو به شکل خیلی قشنگی به تصویر کشیده! :)))

نظرات 5 + ارسال نظر
شین شین جمعه 28 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 13:44 http://the-liife.blogsky.com/

خیلیم خووووووووووووب :)
خداروشکر
آره یه وقتایی نگاهِ آدم میتونه خیلی چیزا رو تغییر بده :)
مراسم در قاب-گذاریِ کاراتم مبارک باشه :))))
یه وقتایی واسه رفعِ اختلافات باید یه میانگین بگیری
ببینی چیکار میتونی بکنی که نه سیخ بسوزه نه کباب
همه ام راضی باشن :)))
کمتر آنلاین شدنم خوبه...
منم هفته ی پیش خیلی کمتر آنلاین شدم...
ولی از ترس
اعصاب نداشتم...
آمادگیِ کامل جهتِ راه انداختن دعوا و مرافعه داشتم :/

ولی الان خوبم :)
کم آنلاین شدن خیلی خوبه...
اصن آدم احساس آسودگی میکنه...
عجیبه که دنیای مجازی انقد خسته کنندست...
مثلا یه جور تفریح یا استراحته :/
ریپلایُ میگی ؟
من 88 اِشُ دوس دارم :)
بوگوم بسی جذاب بید ^_^

مرررررسی عزیزم! ^__^
چه دعوایی؟!
آره واقعا این فضای مجازی هیچی نداره!(البته به جز وبلاگ! )
آره همونو میگم...اون دو تای دیگه ش رو هم ببین عالیه!

شین شین جمعه 28 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 13:48 http://the-liife.blogsky.com/

آهان !
اینو یادم رفت بگم
بابا توطئه چیه ؟؟؟
وقتی همه چی خوبه ، خوبه دیگه...
حال خوب و آرامشتو بچسب...
زیاد فکر نکن ^_^

مشکل همین فکر کردنست...!

بهزاد جمعه 28 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 16:45

امیدوارم همیشه خوشحال و موفق و پر از انرژی باشی

ممنوووونم داداشی عزیز!

banooye bahar شنبه 29 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 23:48 http://khaterateman95.blogsky.com

کنترل اعصابت پایدار عشقم:)))
ماشالا ماشالا همتون فیلم نگاه کنید

خخخ مرسی عزیزم! :))))
چشم!

سامان چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 20:35

سلام
من یه تبریک بگم اولن که رانندگی قبول شدید و دوم اینکه داری تعییر میکنی
این نشونه ی پخته تر شدنته و امیدوارم به بهترین ها برسی.
خیلی کارت قشنگه ها میای توی وب لاگ مینویسی بهت حسودیم شد
من وبلاگتو یک ماه پیش اتفاقی دیدم و از اون موقع بوک مارک کردم تو
گوشیم و هر از گاهی سر میزنم بهت جالبه برام امروز دومین باره که برات نظر نوشتم
یکبارم قبلا نظر نوشتم رفتم دیدم جواب چی دادین ولی جنگ ندارم در کل اگر ناراحت شدید منطور خاصی نداشتم فقط شوخی کردم که خانوما باید پشت ماشین لباسشویی بشینن

سلام
ممنونم! :))))
واقعا اینقدر وبلاگم جذابه؟! چه جالب...بسی شادمان گشتم! :)
اوکی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد