همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

حرف!

دلم میخواد حرف بزنم...نمیدونم چی بگما ولی حس میکنم دارم میترکم! :/

فقط میخوام از حال و هوایی که الان توشم دربیام!

یکسره ذهنم نامرتب و مشوش میشه و برای نظم  و ترتیب دادن بهش یکسره باید با کسی حرف بزنم تا شاید مرتب بشم! :/

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1396 ساعت 06:31

زمونه رو نگاه یکی نیست براش نق زد
تمرکزت و رو ژوژمانا بذاری حالت بهتر میشه

میبینی؟!
والا اومدم همین کارو کنم بدتر شد!

banooye bahar یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1396 ساعت 18:12 http://khaterateman95.blogsky.com

تو دوباره برا ما چندتا رمزی پست بذار عشقم

آخه حرف تازه ای ندارم...مشکل اینجاست هیچ حرفی ندارم ولی دلم میخواد حرف بزنم!!! :/
بهاری من کلا تکلیفم با خودم معلوم نیست!
ولی خدایی اون یه دونه پست رمزداری که گذاشتم خیلی سبکم کرد! :)))

banooye bahar پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1396 ساعت 14:47 http://khaterateman95.blogsky.com

ما همین حرفاتم که میگی تازگی نداره هم براش گوش شنوا داریم خیالت راحت^.^ :))

چقد خووووبه که امثال تو هستن بهار جانم! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد