همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

دانلود و آکورد و متن آهنگ آینه فرهاد

 برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

 

لینک دانلود 

 

آکورد و متن: 

   

 

Am                                       G                     Am  

 میبینم صورتمو تو آینه ... با لبی خسته میپرسم از خودم

 

Am   Dm                                A# 

 این غریبه کیه از من چی میخواد ... اون به من یا من به اون خیره شدم

 

Am                                       G                              Am 

 باورم نمیشه هر چی میبینم ... چشامو یه لحظه رو هم میذارم

 

Am   Dm                      A#                     F  

به خودم میگم که این صورتکه ... میتونم از صورتم ورش دارم

 

A      G       Em                G         F#m              A 

میکشم دستمو روی صورتم ... هر چی باید بدونم دستم میگه

 

A     G           Em                    G  F#m 

منو توی آینه نشون میده ... میگه این تویی نه هیچ کس دیگه

 

C               G                 Dm                     A 

جای پاهای تموم قصه ها ... رنگ غربت تو تموم لحظه ها

 

E          F                              Dm                        A 

مونده روی صورتت تا بدونی ... حالا امروز چی ازت مونده به جا

 

Am                                              G                                 Am 

آینه میگه تو همونی که یه روز ... میخواستی خورشیدو با دست بگیری

 

Am   Dm                            A#                              F 

ولی امروز شهر شب خونه ات شده ... داری بی صدا تو قلبت میمیری

 

A     G          Em                  G      F#m           A 

میشکنم آینه رو تا دوباره ... نخواد از گذشته ها حرف بزنه

 

A      G            Em                  G      F#m 

آینه میشکنه هزار تیکه میشه ... اما باز تو هر تیکش عکس منه

 

C            G                Dm                             A  

عکسا با دهن کجی بهم میگن ... چشم امیدو ببر از آسمون

 

E     F                            Dm                          A 

روزا با هم دیگه فرقی ندارن ... بوی کهنگی میدن تمومشون

نظرات 8 + ارسال نظر
A A A شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:09 http://soldier7.iran.sc

آهنگشو دانلود کردم من عاش ق آهنگ مرد تهنا از فرهادم

آره خیلی قشنگه!

A A A شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 16:44 http://soldier7.iran.sc

خواهش می کنم.

mona شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 18:44 http://3noghtestan.blogsky.com

نت آهنگ هارو هم بذاری خوبه

اگه بتونم پیدا کنم حتما برای دانلود میذارم!

خاطره یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:00 http://khaterehfunny.blogsky.com/

من فارسی گوش نمی دم فقط E

که اینطور!

م.ح یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 18:39 http://morshed.loxblog.com/

عالی بوووووووووووووووود هم این هم یه شب مهتابش غوغاست

خوشحالم که دوس داشتی!

محمدامین چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 19:57 http://maz77.blogfa.com

وای این فرهاد چقدر با معنی آهنگ میخوده جای حرف نداره اهنگاش

آره دقیقا!!!!!

مریم شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 20:54

یعنی چی چرا هر کار میکنم دانلود نمیشه

نمیدونم!
من که الان امتحان کردم کاملا درست بود و دانلود میشه!

Arman سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:14

سلام خسته نباشید
خیلی خوشحالم میبینم که از خودتون هنری دارید احسن
حالا اگه بخوایم از جنبه زندگی متاهلی حساب هم کنیم شما جز کسایی هستید ک مورد خوبی برای ازدواج هستید
موفق و پیروز باشید

سلام
سلامت باشید!
ممنون از لطفتون! :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد