همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

دانلود و آکورد و متن آهنگ عید من از رستاک حلاج

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

لینک دانلود


آکورد و متن:


A                 Bb7             Gm          Dm                                  
عیــــــد من؛ موهای موجـــــی توئه وقتــــی که بازه و وقتـــــــی میبندی

A              Bb7         Gm            Dm                                    
عیــــــد من؛ فــــلاش دوربینیه که تو روبروشــــیو براش میخنــــــــدی

Dm      Gm6         Gm                                     
عیــــــد من؛ مامانو بابایین که بینشــــــون دعوا و جنگــــــی نباشه

A                   Bb7                              Gm                                   
عیــــــد من؛ اون شبیه که تا صبحش بالشی خیس از دلتنگی نباشه

Gm                                 Dm                                  
عیــــــد من؛ مثل یه بخــــاری گرمه یه فـــــرش که وسـط اتـــــاق بیفته

F                                  C                                   
عیــــــد من؛ هنوزم خیلـــــی کوچیکه میتونه ســـــاده اتفــــاق بیـوفته

Gm                                 Dm                                   
عیــــــد من؛ لاستیک نـــو واسه باباس که ماشینش معاییــــنه بگیـره

F                                     C                                  
عیــــــد من؛ اون روزه که هیچ مـــــادری نشه سرطان سینـــه بگیـــــره

A                         Bb7        Gm         Dm                                     
عیــــــد من؛ یه روز خوبو آرومه که هیچ داداشـــی تو زنــدون نباشه

A              Bb7               Gm         Dm                                    
عیــــــد من؛ اون روزه که آرزوهــــام حتی کمترینش گــــــرون نباشه

Dm                              Gm                                    
عیــــــد من؛ میتونه اون لحظه ای که توام به یاد من افتــــادی باشه

A           Bb7                               Gm                                       
عیــــــد من؛ میتونه یه عکس خوشگل جلوی میدون آزادی باشه

نظرات 5 + ارسال نظر
zahra kt یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:23

salam maryam jan.
webet vaqan aalie
ahangayi k hozashti o kheily doos dashtam o 90 darsadesho download kardam.mer30 azat
movafagh bashi

خیلی ممنونم زهرا جان قابلتو ندارن!

♛Admin♛ دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 http://facebookbaz.blogfa.com/

این رستاک همون گروه رستاک خودموننه یا قدیمیه

این رستاک یه نفره گروه نیست!

♛Admin♛ دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 http://facebookbaz.blogfa.com/

این متنا رو خودت میشینی مینویسی مریم

بعد یه سوال دیگه اینکه این
A Bb7 Gm Dm
که روی متن هس ینی چی

نه اکثرا کش میرمشون!!!! خخخخخخخ
اینا آکورد برای نواختن گیتار هستن!

خاطره دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:58 http://khaterehfunny.blogsky.com/

من از اینا هیچی نمی فهمم

اینا آکورده برای نواختن گیتار خاطره جونم!!!!!

معصومه چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:04 http://maasrez.blogfa.com/

ـاشـد هر چـه تو بگویـی . . .

کمـی زمان می خـواهـم !

هــر وقت تـوانسـتم . . .

نــفس کـشیـدن را فــراموش کنـم

تــو را هم از یــاد خـواهم بــرد !….

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد