همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

دانلود و آکورد و متن آهنگ حال و روز رستاک حلاج

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود


آکورد و متن:


4/4

D#m                  

چشماتو بستی بغض کردم


A#m                             

چشماتو واکردی دلم ریخت


Cdim

تا اخم کردی اشکم اومد


 A#m              Cdim       

رفتی که برگردی دلم ریخت


#A#m           F
هربار با من قهر کردی


A#m             Cdim                                                    

قرصای اعصابم عوض شد


A#m          D#m                                                   

اونقدر خوابت دیدنی بود


#A#m                C         

که ساعت خوابم عوض شد


F#      A#    A#m        
شاید منو دیوونه کردی


   A#m       F7               

که عاشق این حال و روزم


Cdim

آتیش کشیدی زندگیمو


A#m   A#      A#m 
چیزی نگو راحت بسوزم


A#m                    D#m                        
بارونی سفید و شال خاکستری تو دوست دارم


A#m        Cdim     D#m          
باور نکن دیوونگی مو ناباوری تو دوست دارم


A#m     A#  D#m7       D#m                                            

هنوز بعد از این همه سال میبینمت دست پاچه میشم


A#m         Cdim      D#m       
زل میزنن چشای آبیت غرق دوتا دریاچه میشم


F#      A#    A#m        
شاید منو دیوونه کردی


   A#m       F7               

که عاشق این حال و روزم


Cdim
آتیش کشیدی زندگیمو


A#m   A#      A#m 

چیزی نگو راحت بسوزم

نظرات 3 + ارسال نظر
♛Admin♛ شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 http://facebookbaz.blogfa.com/

خیلی قشتگ بود متنش حتمن میام دانلود مینمایم

آهنگشم محشره حتما بگیرش!

♛Admin♛ شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 http://facebookbaz.blogfa.com/

یکی میره و خاطره میشه

یکی هم می مونه تا خاطره ها رو مرور کنه

اگه اونی که رفته شما بودی

پس مرور خاطره ها با منه . . .

خـــــــــآهش

معصومه شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 http://maasrez.blogfa.com/

حسود نیستم…
اما گاهی بدجور حسودی میکنم به آن هایی که
شب ها در آغوش خـــیالی یکدیگر به خواب می روند…

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد