همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

دانلود و متن آهنگ لبخند مصنوعی محمدرضا هدایتی

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


لینک دانلود


متن:


از این، فکرای آشفته


از این، حالی که من دارم


از این ، لبخند مصنوعی


که میسوزونه ، بیزارم!


از اینکه، لِه بشم هر روز


با این ،حرفای تکراری


از این که، از تو میپرسم


هنوزم ،دوستم داری؟!


از این، مردی که میخنده


ولی از گریه لبریزِ


از این ،روزای تکراری


که هر دم عصرِ پاییزه


دلم میخواد که برگردم


به قبل از ، بودن با تو


یا روزی رو ببینم که


تو پس میگیری ،حرفاتو!

نظرات 4 + ارسال نظر
mahsa شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:21 http://mahsa-mah.blogsky.com

مرسی مریمی

خواهش میکنم!

♛Admin♛ یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:28 http://facebookbaz.blogfa.com/

فک کردم نوشته بخند مصنوعی گفتم زد بازیه بابا

خخخخخخخخخخ
آخه منو زدبازی؟!

بهزاد دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:09

ععععع
هدایتی هم خواننده شد؟!!!

بله...!
قشنگم میخونه!

بهزاد دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 18:30

آره انصافا خوب میخونه
رو اعصاب نیست آرومه و جدید

دقیقا...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد