همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

دانلود و آکورد و ترجمه و متن آهنگ Yesterday از Jouan Band و The Beatles و فرهاد

عکس جدید عاشقانه دخترانه


لینک دانلود با صدای Jouan Band


لینک دانلود با صدای The Beatles


لینک دانلود با صدای فرهاد


آکورد و ترجمه و متن:


ریتم:4/4


 F       Em7          A7              Dm     Dm/C    
Yesterday   all my troubles seemed so far away  
دیروز به نظر می آمد تمام مشکلاتم از من فاصله گرفته اند

Bb         C7               F          C              Dm  G7       Bb   F
 Now it looks as though they're here to stay, Oh, I believe in yesterday.
اما اکنون به نظر می رسد آنها در کنارم باقی خواهند ماند

F        Em7      A7             Dm         Dm/C
Suddenly  I'm not half the man I used to be
ناگهان نصف آن انسانی که قرار بود باشم نیستم

Bb            C7             F       C         Dm         G7       Bb    F
 there's a shadow hanging over me oh yesterday came suddenly
سایه ای روی سرم سنگینی می کند آه دیروز ناگهان آمد

 Em7 A7   Dm  Dm/C Bb         C                 F
 Why she  had to   go I don't know she wouldn't say
چرا او مجبور بود برود من نمیدانم او نگفت

Em7 A7   Dm  Dm/C  Bb          C              F
I  said something wrong now I long for yesterday
من حرف اشتباهی زدم و اکنون با تمام وجود دیروز را می خواهم

F       Em7         A7           Dm          Dm/C
Yesterday  love was such an easy game to play
دیروز عشق بازی ساده ای می نمود

Bb       C7             F         C     Dm          G7      Bb    F
 now I need a place to hide away oh I believe in yesterday
اکنون من جایی برای مخفی شدن نیاز دارم

Em7 A7   Dm  Dm/C Bb         C                 F
Why she  had to   go I don't know she wouldn't say
چرا او مجبور بود برود من نمیدانم او نگفت

Em7 A7   Dm  Dm/C  Bb          C              F
I  said something wrong now I long for yesterday
من حرف اشتباهی زدم و اکنون با تمام وجود دیروز را می خواهم

F        Em7        A7           Dm           Dm/C
Yesterday  love was such an easy game to play
دیروز عشق بازی ساده ای می نمود

Bb     C7              F         C  Dm        G7         Bb     F
now I need a place to hide away oh I believe in yesterday
اکنون من جایی برای مخفی شدن نیاز دارم

Dm            G7             Bb           F           F
mm mm mm mm mm mm mmmmmmmmm

نظرات 9 + ارسال نظر
شادی پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:15 http://shadi-shadi.blogsky.com

روزها پر و خالی می‌شوند
مثل فنجان‌های چای در کافه های بعدازظهر
اما هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد
این که مثلا تو
ناگهان در آن‌سوی میز نشسته باشی ….

hosein یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:43

khanome mohtaram in ahange yesterday malee farhad ee bozorgee na inn gorohhh

مگه یه آهنگ رو نمیتونن چند نفر بخونن؟؟؟
اتفاقا آقای فرهاد مهراد از خواننده های مورد علاقه منه! الانم که رفتم این آهنگو با صدای ایشون گوش دادم خیلی خوشم اومد!
ممنون که بهم اطلاع دادید!

hosein سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:58

salam mc khanoom gol ama male farhad nim parde balatarejra shodee dar zemn dar sorate emkan linke downloade ahange pianonavazesh va notasham bezarid mc

که اینطور...!
آهنگ پیانو نوازش لینک دانلودش پولی هستش برای دانلودش میتونید به سایت فریبرز لاچینی برید!!!!!

milad دوشنبه 29 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:09

واقعاً به حسن سلیقه و انتخابتون تبریکمی گم

ممنونم

fati 1377 چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 17:50

به چه سبکایی از موسیقی علاقه داری؟
گیتار میزنی؟ درسته؟ !
منم میزنم البته زیاد حرفه ایی نیستم!
راستی اهل کدوم شهری ؟ من که اهواز هستم:)

کلاسیک و پاپ!
آره
تهران!

fati 1377 چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 19:02

مدل گیتارت چیه؟
و اینکه چند سالته؟
من 16 دوم دبیرستانم:)

گیتار کلاسیک! مارک ویکتور
گفتم که منم دارم 16 سالگیو پر میکنم!!!
دوم هنرستانم!

fati 1377 پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 17:02

اوه خوشبختم :)
مال منم مدل C70 مارک yamaha :)
رشتت چیه؟ گرافیک یا معماری؟
من تجربیم

منم همینطور!
گرافیک!

بابک سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:46 http://:)

ممنون بابت اینکه این اهنگو قرار دادید واقعا زیباست.
میخواستم ازتون خواهش کنم که اهنگ yesterday when i was young رو هم قرار بدید البته این اهنگ 30 نسخه داره:||

خواهش میکنم خوشحالم راضی بودید!
الان امتحان دارم ولی بعد امتحانا سعی میکنم پیدا کنم!
سی تا؟! :/

شایان سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 17:58

ممنون از وبلاگت خیلی عالیه...
اکوردهاش درسته فقط پل مکارتنی یه گام بالاتر گیتارش رو کوک میکنه برای این اهنگ یعنی به جای اکورد اول که فا ماژوره میشه سل ماژور امتحانش کن خیلی قشنگ تر در میاد :))
منفینگر استایل روی همین اکورد اجرا کردم اما کوک گیتار رو عوض کردم

خواهش میکنم!
حتما امتحان میکنم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد