همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

دانلود و آکورد و متن آهنگ بذار بگن از سینا حجازی

عکس عاشقانه جدید


لینک دانلود


آکورد و متن:


ریتم:4/4

E                 Am
برات آواز میخونم مردم میگن دیوونم

E                     Dm
مردم که تورو ندیدن آخ که مگه میدونن

E                Am
هوات مثه بهاره چشات ترانه داره

E                       Dm
تا تو به  شب نخندی غصه داره ستاره

E                Am
بارون دونه دونه به من میگن دیوونه

E               Dm
ببار روی دردام کی دردمو میدونه

E                                    Am
میخوام دیوونه باشم اصن اونکه هیچی ندونه باشم

E                           Dm
اما تا دنیا دنیاست باهات اونکه میمونه باشم..

E                  Am
تاب میزنه موهات مثله آب میون رود

E                       F
عاشـقتم بذار بگن فلانی دیوونه بود..

E                         Am
عاشقی یجور مریضیه بخدا یجور ناپرهیزیه

E                           Dm
عاشق دیوونست بیماره عاشق مریض خداست آره

E                                    Am
دیوونمو دیوونگیمو دوست داره دیوونسو دیوونگیشو دوست دارم

E                               Dm
عاقلا با عقل هم حال کنید میخوام دیوونه باشم

E                                     Am
میخوام دیوونه باشم اصن اونکه هیچی ندونه باشم

E                           Dm
اما تا دنیا دنیاست باهات اونکه میمونه باشم..

E                  Am
تاب میزنه موهات مثله آب میون رود

E                      F
عاشـقتم بذار بگن فلانی دیوونه بود..

نظرات 10 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 19:38

چقدر قشنگه
خوب میخونه

آره واقعا صاحب سبکه!!!!

emad چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 13:12 http://gooshnavaz.blogfa.com

اون یکی وبتم رفتم ، کارت حرف نداره
چرا نمیای با هم کار کنیم؟؟؟ تو رو ادمین وبم می کنم!!
اکورد و این چیزا رو بزار

مرسی
الان که خیلی درسم سنگین شده اگه دقت کرده باشی تقریبا توی ماه یکی دوتا آهنگ بیشتر نمیذارم...!

emad چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 13:45 http://gooshnavaz.blogfa.com

منم وقت ندارم خداییش
خودمم مث تو محصلم
منم ماهی 10 تا شاید کمتر بزارم
دارم استعداد هارو جمع می کنم
این وبم هم تخصصیه و 1 هفته روش کار می کردم

چی میخونی؟!
که اینطور!!!

emad چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 13:49 http://gooshnavaz.blogfa.com

ریاضی پیش دانشگاهیم
البته زیاد نمی خونم
فکرم تو کنکوره
گواهینامه و معافیت خدمت
1000 بدبختی دیگه

ایشالا موفق بشی!
چرا همه پسرا تو فکر معافین؟!

emad چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 13:53 http://gooshnavaz.blogfa.com

سخته خیلی درسا
برا ماهی 40 تومن بریم خودمونو سرویس کنیم؟؟؟
تو داعش بریم 2 ماهه ملیاردر میشیم
راستی جوابمو تو وبم کامنت کن ، دارم قاطی می کنم

خب بالاخره به جای اینکه این همه تلاش کنید برید واسه معافی خلی راحت برید این دو سالو بگذرونید!!!!
خخخخخخخ

emad چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 13:57 http://gooshnavaz.blogfa.com

2 سال دیگه میفهمی وقت چقد مهمه

من همین الانشم میدونم!!!!
چرا دو سال دیگه؟!

aliii چهارشنبه 24 دی‌ماه سال 1393 ساعت 20:15 http://3-5-2.blogsky.com/

این اهنگ رو دارم قشنگه

milad دوشنبه 29 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:18

مثل همیشه زیبا

مرسی

Vahid جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:32

salam.
?to dust pesar dary

عرفان خان تغییر اسم دادی؟!

نگار جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:23

خیلی دوسش دارم سینا رو یه جوری همیشه میشه باهاش همراه شد و رفت طوس ترانه هاش
وبتم خیلی حس خوب داره موفق باشی عزیزم

آره واقعا خیلی خوبه!
ممنونم همچنین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد