همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

سلام دوس جونیام

خوبید؟!

من که با وجود حجم درسام و کنکور خوبم!

درسای جدیدمون چون تخصصی ترن خیلی جذاب ترن! بااینکه فک میکردم ممکنه توشون کم بیارم ولی تا خوب پیش رفتم!!

خدا رو شکر امسال خیلی بیشتر دارم کنار میام!!!

کلا سال خوبیه و پر از خنده س! خدا رو شکر!!!

کامپیوترم خراب شده!!! میخوام لپ تاپ بگیرم!! :))

خیلی دلم واسه اینجا تنگیده بود! دیگه امسالم تموم شه همش میام اینجا!!!!!

دیگه فعلا برم!

بای بای

نظرات 10 + ارسال نظر
بهزاد پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 20:39

سلام اصلا حواسم به کنکورت نبود
آفرین بخون
ایشالا بهترین نتیجه رو میگیری یه شیرینی توپ هم مهمونمون میکنی

سلام داداشی گل
ایشالا ایشالا

پوریا دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:42

یزدان سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 21:30

این دورانم میگذره بعد یهو میبینی همین دورانی که همش دردسر و استرس و هزار بدبختی دیگه داشت، تازه شروعه کاره! امیدوارم همیشه موفق باشی!

مرسی دوست عزیز!!

محمد چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 22:25

سلام.
راهنمایی میخوام که یه دوربین بگیرم .
علاقه دارم به عکاسی
بم پیشنهاد بده
هزینش فرقی نداره

سلام
بستگی داره در چه حدی بخوایید کار کنید!
من دوربینم canon 700d هستش و راضیم!!! لنز هم از ۱۸۱۳۵ به بالا برای عکاسی نیمه حرفه ای خوبه!

مادمازل جمعه 8 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:51 http://googooligirl.blogsky.com

سلام.
بعد از مدت ها بازگشتم :))))
بیا وبم آپ کردم.منتظرم

سلام خانومی.باشه میام!

پوریا یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 22:26

سلام
من هنوزم میام :)
آهنگ وبت خیلی قشنگه نمیتونم نگم

سلام
خودمم هنوز میام ولی فقط وقت میکنم نظرارو بخونم!

محمد چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:29

سپاس

خواهش میکنم!

فاطمه شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 21:30 http://life-me.blogsky.com/

سلام عزیزم
ان شاالله موفق باشی تو درسات همیشه و سال خوبی داشته باشی

سلام فاطمه جونم
مرسی خانومی!!! خیلی بامعرفتی! مرسی که سر میزنی بهم!

دوست قشنگت شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 21:52 http://www.sara-goli.blogsky.com

سلام مریم عزیزم
چطوری
خیلی ی دفعهایی اومدم الان هم رمز وبلاگم یادم نمیاد

وایییییی سلام سارا گلی جوووونم
ای د نیستم!!!!
بازم بیا گلم!!!
خخخخ با هم پیداش میکنیم!!!

زهرا یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 21:02 http://happy78z.blogfa.com

سوم گرافیکی؟؟؟منم دوم گرافیکم
خوشبختم

منم همینطور!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد