همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

زنده ام...!

سلام دوس جونیا

خوبید؟!!!

من که بد نیستم ولی خیلی فشار زیاده!!!

هنوز امتحانا تموم نشده ژوژمانا شروع شدن!!!

پنجشنبه ها کم بود حالا باید جمعه ها هم به خاطر المپیاد برم مدرسه!!!

این مسابقه ها و جشنواره ها که خواب و خوراکو از ما گرفته!!!

معلم محترم خیلی شیک وسط امتحانا صبح زنگ میرنن خونه و ما رو بیدار میکنن و میگن پوستر بزنید! بدون اینکه به امتحانای ما توجه کنن!!!

دیگه کارمون به جایی رسید که توی این سرما رفتیم پارک و پوستر زدیم!!!

خلاصه که امیدوارم اینهمه سختی نتیجه هم بده...!!!

اومدم بگم که زنده ام هرچند میدونم خیلی غر زدم!!!

نظرارو که میخونم تا چند روز حالم خوبه! خیلی ماهید!

بازم معذرت میخوام که نمیرسم بیام وبلاگاتون!

فعلا خدافظ

نظرات 5 + ارسال نظر
ابوذر پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 23:02

سلام
همه زنده ایم
ولی هممون زندگی نمیکنیم

سلام
دقیقا

Erfan جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 21:11

سلام مریم جون.

ایول با این حجم کاری که داری بعدا یه حرفه ای درمیایشک نکن.
مواظب خودتم باش
قربونت

سلام
خیلی ممنون!
حتما

ابوذر دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 00:29

سلام
وبلاگتون دیگه فعالیت نداره؟

سلام
چرا هستم ولی به خاطر کنکور کم هستم!

بهزاد دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:50 http://anahno.blogsky.com

سلام
یه لحظه تصورت کردم. جا داره این معلم و خفه کرد :|.
وقتی آدم تلاش میکنه نتیجه هرچی باشه بازم راضیه.
زندگی همینه تلاش میکنی به لذت برسی
تا میتونی از زندگی لذت ببر حتی از نفس کشیدن حتی از تلاش ها و سختی هایی که تحمل میکنی لذت ببر. بعد کنکور کلی خاطره داری، خاطره شیرین، این نوع خاطرات حس بزرگتر شدن به آدم میده وقتی با خودت خلوت میکنی میگی نه تنها سختی ها رو تحمل کردم بلکه کلی خاطره دلچسب برا خودم ساختم. که تا عمر دارم فراموش نمیکنم.

سلام داداشی گل
واقعا آره!!! خیلی بی انصافه خخخخخ
خدایی با وجود اینهمه سختی وقتی به نتیجه ی پارسال تا الانم نگاه میکنم حس رضایتی بهم دست میده که نمیخوام با دنیا عوضش کنم!!!!
داداشی خیلی خوبی!

هیلدا دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 23:53 http://successgirl7.blogsky.com

سلام مریم عزیز
من هیلدام
برگشتم و دلیلم داشتم واسه نبودنم
دوست دارم که بازم برگردم جزو دوستات
تو وبم منتظرتم

سلام هیلدا جونم
لینک شدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد