همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

مارک شدگان

خَتَمَ اللَّهُ عَلى‌ قُلُوبِهِمْ وَ عَلى‌ سَمْعِهِمْ وَ عَلى‌ أَبْصارِهِمْ غِشاوَةٌ وَ لَهُمْ عَذابٌ عَظِیمٌ‌ (بقره، آیه 7)

خداوند بر دلها و برگوش آنان مهر زده و بر چشمانشان پرده‌اى است و براى آنان عذابى بزرگ است.


شرح حالی مختصر از مارک شدگان...ینی قطع امیدیایی که خدا یه برچسب میزنه روی پیشونیشون و میگه بنده جان تو مختاری اون کارایی که دوست داری رو انجام بدی، اگه به نظرت خوب بودن مضحکه، رواله! منم مجبورت نمیکنم! :)))

#دموکراسی

این روزا بین آدمایی زندگی میکنم که مارک شدن یا دارن مارک میشن، ینی توی اون دوره ای هستن که خدا آخرین نشونه هاش رو براشون رو میکنه ولی متاسفانه اونا نشونه ها رو کنار میزنن!

نمیدونم خودم جز کدوم دسته ام...همیشه نشونه ها رو میدیدما ولی دیدن خالی که به درد نمیخوره! ://

آره خب من شخصیت ضعیفی دارم! :)))

بی اراده...فقط بلدم عذاب وجدان بگیرم و معترف گندای زندگیم باشم!!!

شاید واسه همینه که همیشه مورد پس گردنی خدا واقع میشم...ینی  قربونش برم یه بلاهایی به سرم نازل میکنه که هر دفه تا چند وقت خواب ندارم!!!

"خدا به من میگه اوی دختر، جیزه!

من میگم میدونم خدا...حواسم هست!

خدا سرشو تکون میده و میگه واقعا احمقی! همه چی که حواس تو نیست، تازشم تو به خیال خودت حواست جمعه!!

من میگم خب چیکار کنم؟!

....

خدا دیگه جوابی نمیده!"

دوست ندارم مارک بشم ولی انگار دارم میشم...آخه نشونه ها کم شدن!

قبلا سر هر چیز کوچیکی خدا نشونه میداد و همه چیو بهم میفهموند ولی الان...

شدیدا تغییر و تحول لازمم! ¤__¤


دیشب فهمیدم اونم مارک شده! :)))

گویا واقعا وقت کنار گذاشتنشه...فک میکردم اونقدی قوی هستم که بتونم جلوی بد شدنشو بگیرم ولی زور آدمای دور و برش از من بیشتر بود...اونا بردن! :)))

خودم و خودش باختیم...احتمالا با عقل ناقص الانش هیچی نفهمه...شاید چند سال دیگه بفهمه که میرسیم به این قضیه ی "گاهی وقتا خیلی زود دیر میشه!"

اگه بخوام بازم زور بزنم، بی فایدست! فقط خودمو با دستای خودم مارک کردم...

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 02:32

ما نمیتونیم جلوی بد شدن کسی و بگیریم خودمون معلوم نیست چی هستیم اصلا! معلوم نیست وجود داریم نداریم خودآگاهیم واقعا یا نه :( هرکی خودش و اصلاح کنه بسه! همه خدا دارن خدا بیشتر و بهتر میتونه مواظب اون باشه تا تو.

اوهوم...من الکی زور میزنم!!!
انگار پیغمبری چیزیم! :|

فاطمه پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 23:13 http://life-me.blogsky.com/

احساس گناه و عذاب وجدان فقط آدمو از حس خوب زندگی دور میکنه...
خدا هم بیکار نمونده که ما رو عذاب بده... چه شبهایی که توبه میکردم، گریه میکردم ... که ای واای به فلانی بد کردم ، کارم زشت بود... خدا الان خشمش گرفته... ولی خدا نه چیزی بود که من تصورشو داشتم نه عذاب میده بنده اش رو...

الان نگاه میکنم میگم خدا من که اون همه حواسم بود چرا باید بین این همه آدم بدجنس و خدانشناس بیافتم و اینجور اذیت بشممم...
مریم کاری که میدونی درسته انجام بده اونم با اعتماد بنفس و شجاعت حتی اگه مطابق با حساست نیست... اصلا پشیمون نمیشی هیچوقت... یه مدت که بگذره از این حال و هوا که دور بشی به خودت میگی آفرین...

دمت گرم فاطمه...همیشه حرفای خوب میزنی!!
میدونی فاطمه من گاهی وقتا توی این که چه کاری درسته میمونم...شاید چون خیلی درگیر احساسم تا عقلم ولی واقعا قدرت تشخصیم در حد صفره! :|

فاطمه جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 00:40 http://life-me.blogsky.com/

میدونی مریم ببین چی دوست داری؟ دوست داری با کی ازدواج کنی؟ یا حتی دوست پسرت چطور شخصیتی داشته باشه؟ از زندگیت چی میخوای؟! فرای ازدواج حتی؟
خودت خیلی مهمی... یه مدت دور باش از این دور باطل. بچرخ ، بگرد، خودتو پیدا کن، به خودت زمان بده،، خودت رو، غرورت، و... دوست داشته باش...، قدرت تشخیصت رو می بینی!
همیشه فکر میکنم اگه به انتخابهام بیشتر اهمیت میدادم ، بیشتر پافشاری میکردم... نمی ترسیدم و خیلی کارها رو میکردم... الان وضعیتم بهتر بود... همه چیزو نمیشه با هم داشت ولی مهمترین ها لذت بخش ترن... اینها رو میگم چون تجربیات خودمه، روزانه خودمو مرور میکنم و میگم کاش شجاعانه تر زندگی میکردم...
باور کن بهترینی... به خودت زمان بده♥️

دقیقا توی وضعیتیم که شدیدا بزدلم!! :(
نه جسارت ادامه دادن رو ندارم نه جسارت کنار کشیدن...
دیگه نمیتونم بفهمم چی درسته و از زندگیم چی میخوام؟!
گیج گیجم...
خیلی وقتم هست دارم سعی میکنم مدارا کنم و ببینم سرنوشت چی برام تعیین کرده ولی تا الان نتیجه ای نگرفتم! :|
اصن فاطمه هیچی نمیدونم! -__-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد