همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

کراش تو کراش

میخوام بدونم آیا درسته که کسی به خاطر اینکه کراشش، روی من کراش داره و به اون محل سگ نمیذاره، کراش من(همون جوجه شاعر احمق) رو از زیر سنگ پیدا کنه و بکشونه پیش خودش و کراش خودش و بدتر ازون توی کافه ی آشنای من؟!

خب که چی؟!

تبریک میگم عزیزم...کاپ هرزگی مال خود خودته! :)))

بابا جمع کنید این بچه بازیارو!!!! :|

اگه مگسایی مثه تو نبودن، خیلی همه چی فرق داشت...البته که تو اولین مگس زندگیم نیستی! :)

یقینا اگه میدونستی نظر کراش بنده و کراش خودت، در موردت چیه، دمتو میذاشتی روی کولت و دیگه هیچوقت پیدات نمیشد...البته نمیدونم اصن برات مهم هست یا چی؟!

(در هر حال وقتی میدونی کراشت با یکی هست و جلوی پارتنرش بهش پیشنهادای چرک و حال بهم زن میدی، پس واقعا به کاهدون زدی!)

فقط نمیفهمم امروز رفتی به آشنای من گفتی "قرآن داری؟!" ینی چی! :|

ینی انقد خل وضعه که شک کردیم شاید قرآن اسم یه مخدر جدیده! -__-

در آخر جا داره بگم #متعفن_نباشید :)))

پ.ن: گاهی انقد کثافت میبینم که دلم میخواد تا آخر عمرم توی یه اتاق زندگی کنم و هیچ آدم جدیدی رو نبینم!

پ.ن2: نمیدونم چرا گاهی یادم میره که وقتی همه چی توی زندگیم خوب و آروم پیش میره، باید منتظر یه طوفان شخمی باشم...

پ.ن3: دندون لق افتاد(!)

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 07:39


چقد بچه بازی!!!

آره واقعااااا :|||

بهزاد چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 07:46

یادم رفت بگم طرف عجب کون نشوریه
چه نسلی داده بیرون جمهوری اسلامی

انصافا دم جمهوری اسلامی گرم!!!! ×__×

banooye bahar جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 17:23 http://khaterateman95.blogsky.com

میبینی مریم؟؟؟مگه نمیگن باید انرژی مثبت بفرستی کائنات چرا هر وقت خوشحالیم ذوق میکنیم زهرمارمون میشه:/

هوووف همینو بگو! :|||
خیلی مسخرست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد