همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

وطنم، پاره کردی تنم...

"جابجا"

"نابجا"

"بیجا"

این روزا هیچی "سرجا" نیست...


اوضاع جسمی نه چندان "جور"

دانشگاه رفتن و نرفتنای "بدجور"

روحیه شدیدا ضعیف "ناجور"

افکار مریض "جورواجور"

این روزا هیچی "جور" نیست...


چسبیدن "ن" نفی به هر لحظه و اتفاق زندگی...

هیچ امیدی نمونده...نه تنها برای من، بلکه نسل من! :)))

هرروز از خونواده و اساتید و دوست و آشناهای غیر هم نسل خودت میشنوی "حق داری ولی ناامید نباش، تلاش کن، تو باید این اوضاع حاکمو درست کنی"

و اما بغض توی گلو و لبخند کج روی لب...به چی میخندیم؟!

به  همه ی بیجاییا و ناجوریا...

فک کن بعدا در مورد نسل من بگن "نسلی که تر بود، نفس میکشید ولی به زور سوزوندنش!"

نسلی که توی چتی، به آیندشون میخندیدن...


پ.ن: تموم شدم...

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 23:50

ببین چجوری مملکت داری کردن نسل شما هم امیدی تو دلش نمونده

خدا هم کاری نمیکنه وگرنه میسپاردیمشون به خدا!!! :)))

حمید شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 00:21 http://ghuo.ir

سلام. ورژن جدید اهنگ خالی ابی میخواستم، هیچ جا نبود از وب شما دانلود کردم.خواستم تشکر کنم
--------------

سلام
خواهش میکنم! :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد