همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

سورپرایز

یه کادوی خیلی خاص گرفتم! :)))

درست توی سالگرد آشنایی!

فک کنم باس یه زنگ بزنم با پدرت حرف بزنم عزیزم تا حالم خوب شه...

حس میکنم توی این مورد خدا نتونه حقتو بذاره کف دستت، هوم؟!

خدا فقط بلده معجزه های بی مزه کنه...مثلا وقتی که دارم توی اینستا سر از همه در چی میارم و هر لحظه خل تر میشم، اکانتمو لاگ اوت کنه! :)))


پ.ن: حس میکنم دچار "جنون" شدم...

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 01:24

اکانت تو رو؟!

آره...هرکاری هم میکردم لاگ این نمیشد!
تا روز بعدش که از جنون فاصله گرفتم!

arshyatk جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 22:33 http://www.arshyatk.blogfa.com

سلام
هر روز زندگی واسه ما یه سورپرایز خوب یا بد فرقی نداره مجبوریم به پذیرفتن
خوشحال شدم دوباره وبلاکتو دیدم

سلاممممم
بعله ما مجبوریم همیشه! :)))
مرررررسی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد