همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

نوزده

آخرین روز نوزده سالگیمه...

آخرین لحظات نود و هفت! :)))

تخمی ترین سال زندگیم...

از صبح که بیدار شدم، از اولین لحظه ی این سال، داره مثل یه فیلم درام جلوی چشمام پخش میشه!

پر از تجربه های منفی بود...

پر از سختی، گریه، کم آوردن، وابستگیای بیجا، زیر پا گذاشتن خط قرمزا و...

سر در آوردن از یه جاهایی که هیچ ربطی بهشون نداشتم...

دست بردن سمت چیزایی که هیچوقت توی مخیله ام نمیگنجید که حتی از صد فرسخیشون رد بشم...

و مسخره تر از همه ی اینا، رسیدن به این درجه، توی این سن! :|||

هرچند منکر حس هایی که این وسط مسطا احساس شد، نمیشم...

به قول یه دوستی، وقتی آدم یه چیزی رو انتخاب میکنه، ینی از نظرش درسته! اکثر قضایای این یک سال، انتخاب خودم بودن...تاکید میکنم فقط اکثرشون!

خوب یا بد، فک کنم من به اتفاقا و آدمای این سال تعلق نداشتم...نمیدونم ناراحت کنندست یا خوشحال کننده؟!

در هر حال همینه که هست، هوم؟!

خلاصه...چند روزیه که کاملا تغییر رویه دادم...

من تقریبا 70 درصد گاگالند لایف استایل خودم رو تجربه کردم!!!

اما حالا، من، مریم، در تلاشم برای یه شروع جدید...

همین! :)))

خدافظ نود و هفت و کثافتاش!!!!

.

.

پ.ن: کافه ی خودمونو زدیم...از 5 فروردین بازش میکنیم! ^__^

پ.ن2: دم سال تحویل، اصلا جذاب نیست...به خصوص که تلویزیون داره پایتخت نشون میده و اون موزیکای پس زمینه ی غمگینش، به گوشت میرسه! :)))

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 11:53

به به مبارکهههه کافه خودتون

مرررررسی دادا...هروقت اومدی تهران باس بیای ها!!! :))))

مسعود پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 11:24 http://purelove67.blogsky.com/

سلام

در عوض همه اینایی که گفتی اینم بگو آشنایی با همین چیزا حالا کاری به خوب و بدش نداریم باعث شده خیلی بیشتر از سنت بفهمی

و اینکه دیگه کسی راحت نمیتونه گولت بزنه

سلام
آره صد در صد اینم هست...
ولی خب این بیشتر فهمیدن حوصله ی آدمو سرمیبره!!!

پروفسور دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 18:01 http://otagham.blogsky.com

سلام عزیزم
پس تولدتم بوده، تولد 20 سالگیت مبارک باشه.
کافه دار شدنت مبارک
کجاست کافه تون؟

بههههه سلام گل دختر
تولدم چند روز دیگست...ولی مرسیییی مرسی! :))
کافمون سمت انقلابه!
خیابون انقلاب، خیابون دانشگاه، پاساژ دانشگاه، پلاک2، کافه صور

پروفسور سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 17:20 http://otagham.blogsky.com

ولی قبلنا مودب تر بودیا!

اعصاب خوردیا بی ادبم کرد! :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد