همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

2020

یه آغازی پیش اومد! یه سال جدید!

به فکر افتادم که منم باهاش یه چیزایی رو شروع کنم...

شروع کنم به دوست داشتن خودم!!!

رها کردن خیلی چیزا و خیلی کسا!!!

خوشحالتر بودن...!!!

دوس دارم الان که میخوابم و صبح بیدار میشم، خیلی چیزا یادم نباشه، خیلی از آدمارو نشناسم!!!

دوس دارم همین لحظه، اون شنبه ی رویایی ای باشه که قراره ازون به بعد، همه چیز قشنگتر باشه...

مریم! میشه تمام تلاشتو بکنی؟! :)

فقط همین یه بار قوی باش! همین یه بار به نفع خودت عمل کن!

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1398 ساعت 17:29

امیدوارم همیشه مثبت باشی و قوی ....

تشکرررررمندم

پریا جمعه 20 دی‌ماه سال 1398 ساعت 18:57 http://paragraaph.blogfa.com/

خوبه که یادت بمونه چیا تو گذشته، گذشته!
اینجوری دیگه تکرار نمیکنی
نه اشتباه ها رو، نه آدم های اشتباهی رو...

موفق باشی :)

ممنونم :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد