همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

خاطرات

آدما وقتی پیر میشن چه حسی دارن؟!

یه نفس عمیق صدادار...هی جوونی! کجایی که یادت بخیر؟!

این جوونی ای که الان دارم میسازمش :)

همیشه توی نظرم به خوبی ازش یاد میکنم و براش ابراز دلتنگی میکنم....همونطور که از همین الانم خیلی دلتنگ میشم

اما خب....زمان ارزشارو تغییر میده!

اونقدا هم تاسف برانگیز نخواهد شد

ما آدما خیلی خوب بلدیم از یاد ببریم...

کمتر خاطراتی به یادگار میمونن که حسشون مثل همون لحظه ی اول، زندست!

چی شده دارم به اون روزا فک میکنم...؟؟

نمیدونم...فقط بازم با حجم گنده ای خاطره روبرو شدم که خوب یا بد، کیف میکنم از بودنشون توی زندگیم ^_^

نظرات 1 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 04:13 http://eshqh.blogsky.com/

سلام
به نظر من جوانی به سال و سن نیست
به میزان طراوتی هست که در جان و دلت نهفته و نهشته داری
مریم مقدس بیست و یک سال از ابدیت

سلام
بله قطعا به طراوته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد