همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

مبارکـــ بهار

هه هه هه...اولین پستی که میخواد بیاد توی آرشیو سال ۹۹

خب الان دارم به پستای ثابت امسال فک میکنم

*تولد بیست و یک سالگیم*

*تولد نه سالگی سوسک سیاه*

*خبر مرگ کرونا ...وس*

*فارغ التحصیلیم*

*جشن عروسی آبجی بزرگه*

اومممم اینا فعلا قطعیاش هستن....

دوس دارم این قرن، با کلی حالِ خوب بره سمتِ تموم شدن و قبل از رفتنش یه حال خوب برای همه به جا بذاره

*سلامتی و خوشی برای همه*

خب دیگه...اینجور که بوش میاد،لحظه ی تحویل سال خوابم!

ولی همینکه پیش خونواده خوابم و الان حس خوبی ته دلم دارم، کافیه

مبارکــــ

نظرات 1 + ارسال نظر
لحظه جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 18:45 https://life-me.blogsky.com/

سال 99 مبارک باشهان شاالله پر از اتفاقات خوب باشه برات. حالتم خودت و دلتم خوب باشه...

مررررسی فاطمه خانمِ گل :)))
سال نو توام مبارکـــ
پر از سلامتی و خوشی و خنده باشه برات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد