همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

فکرای مریض به وقت بیکاری!

از حجم فکرای مریض، تو زمانای بیکاری،

به کل زندگیم شک کردم...!

به هرکسی، به هر چیزی، به هر حسی، به هر خوبی، به هر بدی!

توهم زدم که همه چی توهمه،

و توهم زدم که توهماتم، واقعیَن T_T

نظرات 2 + ارسال نظر

بیکاری !
حجمِ فکرای مریض !
فاجعه ای که من بار ها باهاش دست و پنجه نرم کردم و میکنم !
و حتی یه وقتایی خودم ،
با در رفتن از زیر کارا و اهمال کاری
شرایطی رو محیا میکنم ،
که بتونم با خیال راحت به فکرای مریض بپردازم ...!

جنون آمیزه :((((
.
.
هی دختر! نباس خودت بستر ساز این شرایط بشی

پروفسور چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 14:29

منم خیلی تو وضعیت توهم تو توهمیم!

:((((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد