همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

جمعهـ

امروز جمعست و طبیعتا الان خوابم!

آخه راستش دو ساله که پنجشنبه ها دانشگاه دارم و بعدشم کافه و دور دور :)))

انقد خسته هستم که نخوام خودمو سرگرم کنم تا خوابم ببره...

خلاصه نزدیکای ظهر بیدار میشم و یاد دانشگاه میفتم که چقد  از کاراش جا موندم اما بازم بی اهمیت میرم صور تا مافیا بازی کنیم

جمع و حرف و حدیث و اخبار جدید که همیشه خودمم به بخشیش هستم اما خبر ندارم!

عاشقانه زندگی میکنم و وقت ندارم به بعدا فک کنم و خیالات وحشتناک حالمو بگیره...


این روزا، روزا رو گم میکنم؛

هر روز ۳۱ شهریوره و هر لحظه غروب جمعه!

هر وقت میام به چیزی فکر نکنم، فکرا بیشتر میشن...

نظرات 1 + ارسال نظر

منم قطعا الان خوابم !
یه خواب عمیق !

بیدار شوووو شقایق! گل همیشه عاشق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد