همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

شرایط

دقیقا نمیدونم از کدوم روز، زندگیم این شکلی شد؟!

از آبان ماه نود و شیش؟!

یا اسفند همون سال؟!

یا اردیبهشت نود و هفت؟!

یا آبان همون سال؟!

یا اسفند همون سال؟!

یا اردیبهشت نود و هشت؟!

یا آبان همون سال؟!

یا بهمن همون سال؟!

یا همین دیروز، پریروز؟!

چرا هرروز که میگذره، زندگی بیشتر برام بی ارزش میشه؟!

این نفرتِ همیشگی به همه چی و همه کس، چیه که هر کاری میکنم از دلم کنده نمیشه؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
حریرِ چین دار شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 17:57 https://llyouaremysunshinell.blogsky.com/

من میگم :
"چرا هرروز که میگذره، زندگی بیشتر برام بی ارزش میشه؟!

این #بی_میلیِ همیشگی به همه چی و همه کس، چیه که هر کاری میکنم از دلم کنده نمیشه؟! "

اینا همش بدیِ زمونست حریر جان....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد