همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

فـردا

فردا چی میشه؟!

فردا وجود نداره...هیچوقت نمیشه به فردا رسید، وقتی بهش میرسیم دیگه اسمش فردا نیست!

دوس ندارم به خاطر "نیست" امروزو نابود کنم!

تمامِ هستی، امروزه!


نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 16:34

والا حتی زمان حال هم نیست تا بخوای کاری کنی گذشته شده
فردا برای مریم فرداس
امروز برای مریم امروزه
دیروزم برای مریم دیروزه
من به شوخی ب داداشم میگم فلان مشکل در آینده مال بهزاد آینده س ب خودش ربط داره

احسنت دادا
واقعا همینه!!! شوخی کاملا به جاییه!

حریرِ گلدار شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 17:55 https://llyouaremysunshinell.blogsky.com/

فردا " نیسته "
تمومِ امروزامونم "نیست" بود ...
هی ترسیدیم ... هی عقب کشیدیم ...
من خودم به شخصه هزار بار .
فرصتایی رو از دست دادم که ...
الان فقط دلتنگی مونده برام .
و احساس حماقت .
چرا محکمتر نبودم ؟
چرا شجاع تر نبودم ؟
ولی حسرتم بی فایده است .
همونطوری که ترس هست .
شاید اگه فکر نکنیم ...
انقددددددددددددررررررر فکر نکنیممممم ...
بتونیم
"زندگی کنیم..."
.
.
.
هر چی الان هست ، هست .
هر چی الان نیست ، نیست .
به ما چه که قراره چی باشه بعدا چی نباشه ؟
ما آدمِ امروزیم ...
مشکلاتِ فردا
حسرتِ فردا
ترسِ فردا
مستحقشون نیستیم !
اینا رو باید بسپاریم به آدمای فردا .
شقایقِ امروز ، اینجاست .
هر چی داره داره .
هر چی نداره نداره .
شقایقِ فردا ،
خودت میدونی و خودت و فردا !
بسه هر چی بارِ گذشته و آینده رو روی دوش کشیدی ...
وِلِش کن .
ول کننننننننننننننننننن ...

واقعا ولش کن...
من خیلی تلاش کردم که ول کنم!
و بعد از این همه تلاش، میتونم بگم که شاید تا الان ۷۰ درصد موفق شدم ولی بازم خیلی حال بهتری دارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد