همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

عدالت

این روزا به هرجا نگاه میکنم، فقط یه چیز میبینم!

عدالت! عدالت؟ عدالت.

عدالت:

"اگه جای مهر روی پیشونی و حجاب برتر داشتی که هیچی...اما اگر نداشتی، خفه شو و بمیر"

آره بمیر...تو یه آشغالی که کلمه ی "زندگی" از سرت زیاده! آشغال!

من از هتل اسپیناس با زره ی مشکی رنگ به تنم میام بیرون و سوار ماشین آخرین مدل حاج آقا میشم، تو پیاده از وسط بلوار کشاورز زل بزن بهم و افسوس آدمای روی نیمکت بلوار با کیسه های کره توی دستشون رو بخور!

من هوای هتل با بوی غذای عیونی رو نفس میکشم و تو بوی بنگ با زیرصدای سرفه!

من از خدای بخشنده و مهربانم میخوام که زمین از توی آشغال پاک بشه، تو خداتو شکر کن که هنوز کرونا نگرفتی!

مخلص کلام! من زندگی میکنم، تو بمیر...

منقرض شو لکه ی ننگ...اینجا برات زیاده :)

نظرات 1 + ارسال نظر
Ali_MJfollower شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 07:51

به قول محمود : عَدالت !!! فاااااااک ... !!!

:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد