همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

کاشفی!

گمونم این برهه ای جدید از زندگیمه!

دوران "اکتشاف"

پر از اکتشافات و اطلاعات تازه که قبلا کمتر درگیرشون بودم...مخلص کلوم اینه که خیلی خیلی درگیر فلسفه شدم

و جالبه...!

و هر لحظه به یه شیوه دارم مکاشفه میکنم!

پیش هر کسی، یه مدل دارم به اطلاعات دست پیدا میکنم و این برای حال و احوالات خاکستریِ حال حاضرِ زندگیم، خیلی هیجان انگیزه

به وسیله ی یافته ها، کمتر غصه میخورم...به عبارتی غصه ها دارن تبدیل میشن به حزن!

و قابل قبول و زیباست...میشه گفت این همون ناراحتیِ مقابلِ شادیه که باید وجود داشته باشه، وگرنه که سرخوشی بی معنی میشه :)

وات اور...درسته که هنوز به شادی نرسیدم اما آرامش برقراره...

به علاوه ی روزمرگی که هنوز برای کنار اومدن باهاش، خیلی ایده ای ندارم!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد