همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

۱۰ سالگی

و همینه که هست، سوسک سیاه، ۱۰ ساله میشود :)

از ۱۲ سالگی، تا ۲۲ سالگی!

چقد اینجا رو دوست دارم...


و اما گویا دوباره شاغل شدم! از شنبه میرم سرکار...نمیدونم موندنی بشم یا نه؟!

خیلی یهویی همه چی جور شد!!! جایی که چند ماهی بود که دوست داشتم توش کار کنم(حالا نمیدونم خوبه یا چی؟! به هر حال همه چی از بیرون قشنگه!) بعد خیلی یهویی و غیر منتظره، اوکی شد!

ایشالا که هر چی خیره...

نظرات 6 + ارسال نظر
بهزاد یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:59

مبااارکهههه هم سالگرد وبت که میشه آغاز دوستی مجازی مون هم شغل جدید.معمولا یهویی ها خیلی خوب میشن

مررررسی دادا
دعا بفرما که همه چیز خیر باشه و صلاح

بهزاد دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 20:09

با دعای من بود که الان خودم خوشبخترین بودم،ولی خیر و شر همیشه باهمن متاسفانه شایدم خوشبختانه

بله بله، باید شر وجود داشته باشه که خیر معنا پیدا کنه :)))

Erf سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 04:30

یه حس دلتنگیه شدید هرزگاهی میاد سراغم . اینقدرد شدید که منو از انجام هرکار دیگه ای نگه ناتوان میکنه .
ولی هیچوقت موضوع دلتنگیم مشخص نیست.
نه شخصیه نه اتفاقیه هیچی ... گنگه گنگ
ولی شاید بشه گفت خوبیش اینه که وقتی این حس میاد سراغم انگار به خودم نزدیک تر میشم.

نمیدونم چرا وبلاگ تو همیشه منو میبره به همون دلتنگی تلخ اما دلچسب . شاید واس همینه تو این ده سال عادت چک کردن وبتو کنار نذاشتم و ازین بابت خوشحالم .
به هر حال من خیلی از تو و وبت تاثیر گرفتم در طی این سال ها . با نوشته هات . .. تصویر سازی کردم ... همذاتپنداری کردم ... بغض کردم ...
نکته ای که باعث میشه با محیطی که اینجا ساختی راحت باشم ( از اونجایی که معمولا هیچ جا احساس راحتی ندارم ) اینه که تو با خودت خیلی رو راستی و مثل اکثریت مردم در حال پیچوندن خودت نیستی و این صداقت تو نوشته هات به وضوح حس میشه .
مریم جان دوست عزیزم ده سالگی همینه که هست مبارک تو و ما باشه . بهترین هارو برات میخوام .

عرفان

عجب حس خاصی گرفتم از حرفات!
حقیقتا همینه...نوشته های اینجا پر از صداقت و دلتنگی هستن چون اینجا قضاوتی وجود نداره :)
امیدوارم همیشه مخاطب اینجا بمونی
منم بهترینارو برات آرزو میکنم

Mamazi سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 16:28 http://Www.Mamazi79.blogsky.com

وای یادته

بعلهههه دوران سرخوشانه ای بود :)))

Mamazi سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 16:30 http://Www.Mamazi79.blogsky.com

راستی مبارکت باشه قدیمی

مچکررررم عزیزم

مترسنج دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 22:44 http://dar300metri.blogsky.com

ب سلامتی

سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد