همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

جلسه ی چهارم-بحران شماره ۲

روانشناس-چطور توی این هفته، دوبار با جوجه شاعر احمق رفتی بیرون؟! میخواستی اون بچه گربه ی لوسو فراموش کنی؟! 

من-معلومه که نه، اون خودش داره فراموش میشه، انگار که دو-سه سال اخیر زندگیم به طرز خیلی ماهرانه ای کات شده و از اول وجود نداشته!!! با این جوجه شاعر، فقط دوستم

روانشناس-برای من دوستی عادی بعد از رابطه ی عاطفی معنی نداره! دیگه نباید باهاش در ارتباط باشی!

من-جوجه شاعر احمق همیشه بوده! سه ساله که من و اون دوست موندیم ولی...(امان از ولی ها که تازه اصل ماجرا بعد از اونا شروع میشه!) اوکی شاید چون دوستی ندارم اینطوریه، خب اون خیلی منو میفهمه و حرف زدن باهاش تو مخی نیست! پیش هم که وقت میگذرونیم خوشحالیم ولی...هوووف باشه هنوز از هم خوشمون میاد!

روانشناس-من به این پسرا میگم "پسرای هزاری" ولی تو خیلی زود به بلوغ عاطفی و فکری رسیدی، نباید خودتو درگیر اینا کنی و مامانشون بشی!

من-خیلی تنهام...دوستایی که دارم، خیلی ازم دورن، دغدغه ها و افکارمون زمین تا آسمون متفاوته، بیشتر از ۲-۳ ساعت نمیتونم باهاشون وقت بگذرونم، به جز یکی-دو نفر!

روانشناس-مگه تنهایی چشه؟! چه مشکلی باهاش داری؟! با همکارات و همون دوستات وقت بگذرون، دنبال دوستی عمیق نباش، چیزی نیست که پیدا بشه!

من-اوکی، بهش میگم دیگه در ارتباط نباشیم! :/

روانشناس-ببینم هفته ی دیگه چیا میگی برام

(و من از دیروز غروب پیام جوجه شاعر احمقو باز نکردم چون هنوز نمیدونم دقیقا چی باید بگم!)


این شده وضعیت دو-سه هفته ی اخیر زندگیم! :)

یاد فیلم هندی دِوداس میفته آدم؛ اونجا که شاهرخ خان میگه:

مادر گفت پارو (دختره) رو ترک کن، 

پدر گفت خونه رو ترک کن،

 دکتر گفت الکلو ترک کن،

یه روزی میرسه که بهم میگید دنیا رو ترک کن!

نظرات 2 + ارسال نظر
عرفان چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 23:33

آفرین ..‌ داری بزرگ میشی

چاکرم :)))

زیبا یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 00:10

اگه هنوز از هم خوشتون میاد، اگه همدیگرو میفهمید ، اگه چند ساله باهمید و باهم خوش میگذره بهتون ،چرا میخوای کنار بزاریش، روانشناس گفته؟؟! بابا این روانشناسا هم خودشون روانین زندگی کن بابا دنیا دو روزه

نه خدایی طرف به درد نمیخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد