همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

کَم آوَرْدَن

بعد از تصمیمات ضربتی و مقابله با بحرانها، عاملی به اسم PMS از راه میرسه و شدیدا احساس ضعف رو تزریق میکنه به تمام وجودم!

من کم میارم،

من چنگ میندازم به همه چیز برای پرت نشدن ته چاه،

من بغض میکنم،

من خاطره بازی میکنم،

من خسته میشم،

من خالی میشم،

من...

من گریه میکنم و ادامه میدم :)

چطور میشه که دیشب که احتمالا خیلی بیشتر نیاز داشتم به حرف زدن با یه آدم قاطع و جدی، باید جلسه ی مشاوره ام کنسل میشد و یه جورایی احساس لجبازی بهم بده که همش دلم بخواد بزنم زیر همه چیز...؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان جمعه 21 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 17:23

PMS چیه ؟ شاید اینجور موقه عا واسه اینه که ببینی چقدر به تصمیمات پایبندی ، ولی من فکر میکنم اینا همه اقتضای سن و ساله، خوش بگذرون فقط تو این زندگی ، پیرر بشی فقط خوش گذرونیات یادت میمونه بخند

premenstrual syndrome
سندرم پیش از قاعدگی :)
سن و سال هم بی تاثیر نیست قطعا.
و واقعنم دارم برای پایبندی به تصمیماتم به سختی مقابله میکنم با وجود تمام ضعف های روحی ای که پیش میان!
ولی خوشی متاسفانه داره سلب میشه :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد