همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

Got7

کاشکی میشد این پسرای کره ای که تا چند سال پیش خیلی طرفدارشون بودمو از نزدیک ببینم :/

انقدی که با اینا زندگی کردم، با هیچ بنی بشری زندگی نکردم :)

نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 13 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 03:06

آخی ... جدی ؟؟؟ من دارم با کلی از هم وطنهاشون زندگی میکنم و همه ، 95 درصد شبیه همونها هستند !!! کاش میشد اینجا تو این سرزمین کنار ما زندگی میکردی تا به رویاهات میرسیدی ... زندگی در اتمسفر کی-پاپ و پسرهای خوشگل مو رنگ کرده !!!

بله بله جدی! :)
خیلی خیلی طرفدارشون بودم یه دورانی

FighterFish یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 21:58 https://fighterfish.blogsky.com

وقتی رفتی ببینیشون منم ببر :`>>

هعیییی روزگار :)))
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد