همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

Fade away

یه موزیکی رو پیدا کردم که یه جایی از موزیکه حس میکنم توی کهکشان، معلقم و لبخند جاودانه ای روی لبام نقش بسته...


نیازمند تعلیقم!

مدتی "نیست" باشم،

کز کنم یه گوشه ی طبقه بالا،

زل بزنم به نور ریسه ها،

با خدا خلوت کنم،

بعدش باهم بریم سرخه حصار،

میون درختای کاج،

تا میتونم داد بکشم،

بعدش بریم اورینت،

براش توی دفترچم از احوالاتم بنویسم،

دستشو بذاره روی شونم و بگه حواسم بهت هست،

برگردیم خونه و بخوابم...دو روز بخوابم!

نظرات 5 + ارسال نظر
فاضله یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 21:24 http://golneveshteshgh.blogsky.com

:)))

Nicotin دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 11:55

مدتی(نیست)باشم
nice

تنکس

Hamed دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 13:52

یه جایی تو کهکشان،معلق، ذهن خالی از همه چی با یه لبخند ملیح جاودانه... :)
اینو چند بار تجربه کردم، یکی از آرزوهام اینه که دنیای بعد از مرگ هم همینطور باشه

دنیای بعد از مرگ، هر طور که راجبش فکر کنی، میشه

Hamed سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 18:16

اینارو تو از کجا میدونی دختر ؟

من چیزی نمیدونم :)

Hamed سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 21:09

:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد