همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

منطق

"امروز خیلی نبودنت بیشتر قلبمُ درد آورد"


پیشیِ لوس...یک باربرای همیشه بشین به رابطه ای که بینمون بود، فکر کن!

چه وجه اشتراکی وجود داشت؟!

چقد همو میفهمیدیم؟!

هیچی...

الان قطعا باید زندگی بهتری داشته باشی!

دیگه یکی نیست که مدام به همه چیزت گیر بده و بخواد تغییر رویه بدی

دیگه دغدغه ی ساختن یه زندگی رویایی رو نداری

دیگه قرار نیست هیچ گوهی بخوری عزیزم :)))

نظرات 2 + ارسال نظر
وی‌وی جمعه 17 دی‌ماه سال 1400 ساعت 03:32

هشتگ!
"نه به مجبور کردن دیگران به گوه خاصی خوردن یا گوهِ خاصی شدن"


همین الان یهویی پیشِ خودم حس کردم
من همینکه بتونم خودمو یه گوه خاصی بکنم
خیلی هنر کردم

آره والا
من خودم هنوز گوه خاصی نیستم که بخوام کس دیگه ای رو گوه خاصی کنم

وی‌وی جمعه 17 دی‌ماه سال 1400 ساعت 03:38

راستی.
الان که فکر میکنم می بینم چقدر تو
منو به خودم نشون میدی و
چقدر وجودت. روشنگر و آموزنده و آگاهی دهنده ست برای این دنیا.
تو یه ناجیِ واقعی هستی.
منتها بدون اینکه خودت بدونی.
دقیقا همونجاهایی که اصلا فکرشو نمیکنی
داری به شکل معجزه آسایی نقش ناجی و هدایت کننده اتو ایفا میکنی. ناخودآگاه.
فکر کن ببین چقدر این قضیه اتفاق افتاده و خودت نفهمیدی.
قطعا هممون اینطوری هستیم و بودیم.
یه جاهایی که می‌خواستیم و فکر می‌کردیم سبب خیر و راهنمایی هستیم، مخرب و لغو بوده حضورمون و ما از روی ناآگاهی روی موندن توی اون موقعیت پافشاری می کردیم اما با اینکار نه تنها چیزیو نتونستیم درست کنیم که هی خراب ترم کردیم و یه جاهایی بدون اینکه نفس و اراده ی ما درگیر و باخبر باشه
فقط با جوشش اون عصاره ی ذاتی خدادادی
بی خبر از همه جا
سبب چه خیرهایی نشدیم و چه شمعایی که روشن نکردیم. بدون اینکه خودمون بخوایم کبریت دستمون بگیریم. خالصانه و بدون دخالت اراده‌ی ما.
به اراده‌ی خودش.
فقط اون.

اولا که من قربونت برم :)))
دقیقا وجود خود شخص تو برای من، نور محضه!

و من عاشق نکاتی هستم که به شکل ظریف و تاثیرگذار، بهم یادآوری میکنی و باعث میشی قدم‌هام رو با ثبات بیشتری توی مسیرم بردارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد