همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

شهروندِ مافیــا

لوکیشن: قرار کاری با یکی از مشتریای کافه صور

-یه سوال شخصی

+بفرمایید

-هنوز با همون پسره ای؟!

+نه...کدومو میگی راستی؟!

-یکی بود که یه بار مافیا بود، اونم بود، ریش داشت

+همشون تا الان ریش داشتن :/

-جفتتون توی اون بازی شهروند بودین، خیلی آدم جالبی بود، من خیلی ازش خوشم اومد

+آره خب آدما از دور خوبن...دیگه باهم نیستیم، رفتیم مشاوره گفت اصلا به درد هم نمیخورید

-الان سینگلی؟!

+بله...و آرامشی که دارم، ستودنیه!

....


پیشی لوس، از دور دل میبَری، از نزدیک دل میبُری!

نظرات 2 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1400 ساعت 04:52

من موندم آدم با یه من ریش و پشم چطوری میتونه پیشی لوس باشه ؟!! تجسمش هم آدم رو مور مور میکنه !!!

والا دیگه این پسرا هر چیزی ازشون برمیاد!
واقعا الان که فک میکنم یه آدم با یه من ریش و پشم که برات میو میو کنه، جذاب نیست
هر پسری که باهاش گشتم، جذاب نبود! :)

علی شنبه 25 دی‌ماه سال 1400 ساعت 09:26

منم از جبر روزگار ، از این جنس پشمک های آوانگاردنمای کافه نشین و چندش توی زندگیم زیاد دیدم ! الان که دوباره یادشون میفتم حالم بد میشه !!! ولی حقیقتاً تناقض هات خیلی باحالن : نه به اون عشق K-POP ت و نه به این پیشی لوس !!!

آره بابا من سراسر تناقضم
این تازه یه موردشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد