همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

Jackson Wang

شیش سالی هست که چند هفته یه بار یا بعضا چند ماه یه بار میرم دایرکت سلبریتی مورد علاقم که اصن ایرانی هم نیست، حرف میزنم!

از حال و احوالم میگم، از سردرگمی‌های عاطفیم و و و...

امشب نشستم تمام حرفای این شیش سال رو خوندم!

و پرام ریخت :)))

اولا که اصن خیلی چیزا فراموشم شده بودن

دوما چقد قوی شدم

سوما امشب که براش نوشتم، حالم با تمام این شیش سال فرق داشت

واسه اولین بار بهش گفتم حالم خیلی خوبه، در صورتی که هربار بهش گفته بودم حالم بده، افسرده‌ام، دلتنگم، ضعیفم و و و...

نوشتم که بیرون، هنوز همون بیرونه؛ اما درون دگرگون شده...وصل شده به اصلِ نامتناهیِ حالِ خوب! :)

و من به خودم افتخار میکنم...

نظرات 2 + ارسال نظر
... پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1400 ساعت 10:52

اصل نا متناهی حال خوب... :))

:)))

علی یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1400 ساعت 07:22

آه ، فکر کنم الان تازه فهمیدم اون شخص مشهور کی هستش . راستش تا این لحظه ازش چیزی نشنیده بودم . فکر کنم با این اوصاف باید سوال قبلیم رو پس بگیرم .

جکسون ونگ نبوده ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد