همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

دکمه ی امثال تو رو باید زد!

یه  دوستی هست که اصرار داره بگه درک میکنه!

ینی اصن شرایطایی که هیچ پیش زمینه ای نسبت بهشون نداره رو میگه درک میکنم

بعد مسخره تر از اون اینه که تا یه چیزی براش تعریف میکنی، میگه باز خدارو شکر کن که فلان نشد(بعد یه مثالی از شرایطی که خودش توش بوده میزنه، بدون هیچگونه شباهتی!)

اصرار داره که کاپ بدبختی بهش داده بشه!

و امان از وقتایی که فاز تراپیست بودن برمیداره و میشینه شرایطت رو با منطق تخمیش میشکافه

امشب برگشته میگه پیشی لوس رو پاک کن!

انگار داشت راجب یه تیکه عن گربه حرف میزد که ریخته روی فرش :/

چشم عباس آقا، منتظر بودم شما دستور بدی تا یه دستمال بردارم پاکش کنم

اونوقت خودش امروز به من پیام داده که آمار دوست پسر سابقشو از رفیقم بگیرم

آخه تویی که خودت اصن جریانات رابطتت، یک دهم من و اون بچه پیشی نبوده، هنوز اوضاعت اینه‌

اونوقت بدون هیچ درکی از وضع ما، میای میگی من درکت میکنم و خدا رو شکر که باز مثه من و فلانی نبودین و در نهایت مثه یه تراپیست آروغ مشاورگونه میزنی با جملات شعاری و دوهزاری اینستاگرامی؟!

جمع کن تو رو خدا :)))

تو و فلانیت اگه یه روز جای من و پیشی احمقتر بودین، صدبار مرده بودین!

آدم انقد جوگیر؟!

موندم چرا اینهمه مدت کاراکتر تو مخی مثه تو رو تحمل کردم؟!

به سلامت بابا...

نظرات 2 + ارسال نظر
پوکوهانتس جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 15:28

آدما هیچکدوم کامل نیستن.. حرف هایی که میزنن بیشتر برای تسلی به خودشونه ، بشنو و بگذر :)

من حال نمیکنم حرفای کسی رو بشنوم که وقتی که وانمود میکنه داره حرفای منو گوش میده، به جوابی که میخواد بکنه توی پاچم فکر کنه جای اینکه گوش کنه!

پوکوهانتس جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 23:19

خب بنظرم آدم اشتباهی رو انتخاب کردی برای شنیدن حرفات... البته اصن ربطی به من نداره :)

اوهوم
در کل استاد انتخاب آدمای غلطم :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد