همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

مامان :)

از اون وقتاییه که دلم میخواد مامانمو بغل کنم و بخوابم

الان مامان نزدیکم نشسته ولی احساس دلتنگی دارم نسبت بهش، حتی الان بغضم گرفت

اصن کاشکی ته دنیای من، رحم مادرم بود!

حتی دوست دارم لش کنم روی زمین، جذبش بشم و نفوذ کنم به درونش!

در کل که انگار نیاز دارم دوباره برگردم به یه وجودی از جنس زاینده و دیگه یه وجود جداگانه نباشم

بیگانه شدم با دنیا :/

نه تنها بیگانه، بلکه بدم میاد ازش!

نظرات 3 + ارسال نظر
:) چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 21:57

فکنم اگه شدنی بود همه انتخاب میکردیم..

:')

چکاوک پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 09:23

بهترین جای دنیا

دقیقا

Erfan شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 05:21

سلام مریم عزیز. به نظر من تو نیاز داری دو سه روزی گوشیتو خاموش کنی و هیچ‌کاری نکنی مخصوصا فکر کردن ( که از هر کاری بیشتر آدمو خسته میکنه و مث باتلاق آدمو تو خودش فرو میبره ) و فقط عمیقا استراحت کنی. احساس میکنم شارژت خیلی کمه اینطوری همش داری سنگین تر میشی.
با توجه به شناخت نسبی که ازت دارم آدم باهوش و حساسی هستی.یعنی نمیتونی نسبت مسائل اطرافت بی توجه بگذری و ذهنت دائم همچیو تحلیل میکنه که این قضیه از نظر من هم میتونه خیلی کمکت کنه تو زندگی و هم در اکثر مواقع خیلی تو مخی بشه و مثه خوره انرژیتو بخوره.
امان ازون وقتایی که آدم یکم شل میکنه همه افکار میریزه تو سر آدم تا ضربه فنیش کنه.
مطالب قبلی رو خوندم چالش خیلی خیلی بزرگی رو پشت سر گذاشتی که قابل تقدیره چون خدا میدونه چقد به خودت لطف کردی تا بیشتر ازین اذیت نشی.البته همونطور که خودت میدونی همیشه تغییرات بزرگ با رنج و واهمه همراهه.دوست من ، ازت میخوام این حالات رو بخشی از تصمیم شاجاعانت بدونی و بدون تامل ازش نگذری. درضمن یه چیزی بگم صداقتی که توی متن هات هست عمیقا به دلم میشینه و حس خوبی بهم میده و واقعا حال و هوام عوض میشه وقتی به این کنج آروم مجازی سر میزنم که این نشان از روح بزرگت داره.
میخواستم یک کتاب رو بهت پیشنهاد بدم که باعث شد شناخت بهتری از خودم داشته باشم امیدوارم باهاش ارتباط بگیری. (چهار میثاق_ دون میگوئل روئیز)
در آخر عمیقا آرزو میکنم آرامش به قلبت سرازیر بشه و به سلامتی ازین مرحله زندگی عبور کنی.
بهترین ها برای تو

چقد خوشحالم که مخاطبی مثل تو، اینجا میاد
واقعا شارژم کمه :)))
هنوز نتونستم از جام بلند بشم
خیلی ممنون بابت معرفی کتاب...ارزشمندترین چیزی که از آدما میشنوم، همینه، دعوت به مطالعه ی کتابی که از نظرشون میتونه تاثیر خوبی بذاره
ممنونم، بهترینا برای خودت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد