همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

صبح بیدار شدم، دیدم عکس کچلشو فرستاده نوشته "سروشت رفت!"(حالا انگار مُرد!)

این حجم از احساس تعلقی که همچنان داریم، چیه واقعا؟!

هعیییی جوجه شاعر احمق!

امروز رفتم سراغ کتاب شعرت...تک تک غزل‌هات، روایتی از روزامون بودن

و اما بیست و دومین غزل...داستان اردیبهشت ۹۷ :)))

لعنتی توام مثه من یه کارایی میکنی که فقط ته تهش یه نفر متوجهش میشه یا اصن هیچکی متوجه نمیشه :')

خلاصه که همین!

نظرات 2 + ارسال نظر
Mamazi پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:20

سلام خوبی مریم گلی مرضیم نمیدونم پیج قبلیم چی داشت ک یهو هک کردن و حذفش کردن

سلام عزیزمممم
خوبی؟!
اتفاقا چند روز پیش یادت افتاده بودم
آیدی جدیدتو بده فالوت کنم

لیمو دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 10:57 https://lemonn.blogsky.com

این خاطرات خیلی عجیبه. هیچوقت پاک نمیشه :)

اوهوم :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد