همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

من و پدرم بهروز! ○__○

فک نمیکنم تا به حال تو حالت غیر عادی اینجا نوشته باشم

اما الان اومدم!

و این وسط به فکر صحبتای بابا و خودم امروزصبح افتادم

توی حیاط بودیم و بابا داشت سیگار میکشید و به بچه گربه ها نگاه میکردیم

ذهنش شلوغ پلوغه و یه حرفایی گاهی فکری میکننش

داشتیم راجب مصاحبه ی من صحبت میکردیم و بابا که مشخص بود که داشت به مقدار ریسک پذیری خودم و خودش یا صرفا کم ریسک بودن خودش فکر میکرد، گفت ولی بابا شاید همینکه تو انقد ریسک میکنی به خاطر این باشه که نخواستی مثل من باشی

جمله ی سنگینی بود و من وا موندم...

دارم فکر میکنم که اگر جرئت میکنم ریسک کنم، به خاطر اینه که میدونم یه خانواده ی امن دارم که نمیذارن زمین بخورم

جالب بود...گاهی اوقات صحبتام با مامان و بابا واقعا احساس عجیبی داره!


و اما یه مقوله که تو توالت تو ذهنم نقش بست:

"فلسفه ی متعادل سازی چاکراها تو یه جمله:

آقا جات امنه، عین آدم زندگیتو کن"

کافیه این فکر عدم امنیت رو بریزی دور و مثل یک آدم با درک کامل از انسانیت، زندگی کنی!

اگه همه ی آدمای کره زمین این جمله رو بپذیرن، احتمالا تکامل بشر شکل بگیره!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
Mileena جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 02:19 http://mileena.blogsky.com

با سلام کارهای گرافیکی خیلی قشنگی دارید خیلی دوست داشتم .. شما رو در وبلاگم لینک کردم اگه امکانش هست شما هم لینک کنید خیلی ممنون و موفق باشید.

سلام عزیزم
ممنون از لطفت
لینک شدی

Erf جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 03:44

گاهی اوقاتم آدم با یه فرمول دیگه به این آرامشو امنیت میرسه. وقتی که حس بی ریشگی بهش دست میده و به این فکر میکنه که به هیچی تعلق نداره و هیچی هم بهش تعلق نداره و همه این مسائل زندگیش حاصل سوتفاهم بوده . تو اینجا اولش آدم خیلی دپرس و ناراحت میشه ولی بعدش دیگه هیچی واسش فرق نداره . میشه موجودی که چیزی تکونش نمیده .

یاد این متنه افتادم:
شاید زمین آن سیاره‌ای نبود که ما باید در آن به دنیا می‌آمدیم .
ما به‌همراه آب خاک باد و آتش به این سیاره تبعید شده‌ایم .
و این‌جا زیباترین جا برای تنهایی است ...

دقیقا درسته، موافقم
:)))

Me چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 20:45 http://Www.khaterateman95.blogfa.com

سلام
چرا من ولی از حرف پدرت یه برداشت دیگه کردم؟
که یعنی پدرت ادم کم ریسکی بوده و دخترش دوست نداره اون مدلی باشه

سلاااام بهاری
خب درست برداشت کردی، منظور بابا همین بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد