همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•
همینه که هست...

همینه که هست...

نفس های عمیقِ یک مغزِ پوک •_•

خب؟!

گاهی اوقات که به دلم میفته یه اتفاقی نشونست، نمیدونم خوشحال بشم یا ناراحت...؟!

حقیقتا گاهی نشونه‌ها، نشون‌دهنده ی چیزی خلاف میل هستن و تو مدام دلت میخواد که معامله کنی

میگی حالا اگه ادامه ی این نشونه اینجوری شد، پس این یه نشونه نیست و این داستانا...!

انگار که دلت میخواد سردرگم بمونی اما چیزی که خلاف میلته رو قبول نکنی!

نمیدونم...شایدم زیادی دراما کویین شدم :)))

شاید اصن نشونه نیست، امتحانه! /_(•_•)_\

نظرات 2 + ارسال نظر
Z.f دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 23:46 https://ssofarmacy.com

دقیقا

:)))

بهزاد چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 22:20

هیچ اتفاقی تو زندگی نشونه نیست هیچ خدا یا کائنات و... اگه وجود داشته باشه(مثلا خدا که من اعتقاد به وجودش دارم) انقدر قدرتمند و بزرگه که اصلا به ت..مشم نیست که نشونه بفرسته .
بخوام واضحتر بگم فکر کنم مارو موجودات با بعد بالاتر ساختن اونا رو هم یه موجودات دیگه و الی آخر تا همه اینا رو خدا به وجود آورده .همین موجوداتی که مارو به وجود آوردن اصلا براشون مهم نیست چی فکر میکنی مگه ما برامون مهمه مثلا ملاقه ای که درست کردیم به چی فکر میکنه؟ یا کامپیوترمون؟یا ویروسایی که ساخته دست انسانه و..
پس احتمال خیلی بالا اینچیزی که تو زندگی تجربه کردم اینه: نه انسانی به آدم نخ و نشونه میده نه موجود دیگه ای .همش ساخته ذهن خودمونه مثل اون طرح های روی کاشی و موزائیک وخاک و... که بعضی ها فکر میکنن یه طرح خاصی میبینن آدم میبینن یا چیزای دیگه
افکاره دارکیه ولی خب به حقیقت نزدیکتره

نمیدونم
حرف توام یه نظره
بهتره افکارمون رو به سمتی جهت بدیم که باعث میشه حال بهتری داشته باشیم و آدم بهتری باشیم...هر کسی با یه طرز فکر این حالت رو دریافت میکنه چون میدونی دادا همه چیز نسبیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد